Jag går och sprayar mina för hand några gånger i veckanVar den dyr?
Måste hitta en vettig och inte jättedyr till mina växter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går och sprayar mina för hand några gånger i veckanVar den dyr?
Jag går och sprayar mina för hand några gånger i veckan
Jag har en kombinerad luftrenare och luftfuktare i sovrummet. Gjort under för min normalt torra och kliiga hårbottenStötte på problem dock, det fungerar inte att ha tillsammans med luftrenare då luftrenaren inte kan se skillnad på vattenpartiklar och annan smuts. Så den gick på högvarv för att få bort fukten medan luftfuktaren fick kämpa med att försöka fukta luften
Men fuktaren blir prio så den andra fick flytta någon annanstans.
Om jag kommer ihåg det så fungerar det okej! Mina citron- och olivträd blir deppade som tusan, men överlevde förra vintern!Det gör jag nu tycker du det funkar lika bra?
Mina avocados är jätteledsna och har fått flytta in o badrummet där jag ångar dom ibland
Var den dyr?
Alltså vilket hysteriskt bra tips. Jag vet väl det egentligen men tänker aldrig på det. Jag drabbas alltid av näsblod på vintern, ofta på natten/morgonen. Ska definitivt spana in sätt att ha fuktigare inomhusluft! Dessutom är vi alla just nu förkylda så precis nu känns det extra lockande.Med hösten så kom den torra luften och alla problem som hör till. Har haft många sömnlösa nätter nu med barnen som fått täppta näsor(jag själv också, blir så täppt att jag får andas med munnen...) och blött näsblod och klåda. Och vi pallar inte ha det såhär, kommer bli ännu värre till vintern. Så idag fick vi hem en luftfuktare från Dyson.
Visa bifogad fil 37072
Alltså vilket hysteriskt bra tips. Jag vet väl det egentligen men tänker aldrig på det. Jag drabbas alltid av näsblod på vintern, ofta på natten/morgonen. Ska definitivt spana in sätt att ha fuktigare inomhusluft! Dessutom är vi alla just nu förkylda så precis nu känns det extra lockande.
Spännande! Har definitivt känslig näsa, det kittlas av stark parfym, torr luft eller vad som helst. Använder inte nässpray heller utom Renässans men oljan kanske skulle testas vid behov.En till grej som vi började med är nässpray av sesamolja. Vi hade fortfarande lite problem med näsorna trots luftfuktaren men med den nässprayen är det helt borta! Jag som varit täppt på nätterna hela livet och alltid trott jag har för trånga näsgångar (heter det ens så? aja, svårt att andas via näsan iaf) men det verkar snarare vara att jag har väldigt känsliga slemhinnor i näsan. Med oljan kan jag andas som folk och inte behöva dregla ner hela kudden och munnen kännas torr som sandpapper på nätterna
Så ett till tips för jobbiga näsor!
Spännande! Har definitivt känslig näsa, det kittlas av stark parfym, torr luft eller vad som helst. Använder inte nässpray heller utom Renässans men oljan kanske skulle testas vid behov.
Särbon som har känsliga slemhinnor kör med oljan och den räddar verkligen hans näsa.
Svarar på ditt för att det är sist.
Jag tycker att oljan gör att det känns som om det hela tiden rinner ur näsan. Jag skulle verkligen behöva använda den men går hela tiden och sniffar och torkar under näsan.
Var finns den att få tag i? Skulle verkligen behöva prova!Jag är heller inte förtjust i den oljan... men det är pga lukten. Jag tvingar mig att använda den ändå ibland eftersom min slemhinnor är torra med extra torr
Var finns den att få tag i? Skulle verkligen behöva prova!
Svarar på ditt för att det är sist.
Jag tycker att oljan gör att det känns som om det hela tiden rinner ur näsan. Jag skulle verkligen behöva använda den men går hela tiden och sniffar och torkar under näsan.