Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hööks har 20% idag (både i butik och på webben).Ganska sugen på ett regntäcke till valpen.
Vad har du för hund? Lilla Gissa passar utmärkt i Pomppa täckena,dom är ju ställbara.OMG har typ allt till min hund redan. SÅ tråkigt.
Köpte 2 vintertäcken och 2 regntäcken i strl 40. Funkar ok, men inte 100 i passform. Hade helst velat sälja de då jag använder mitt Hurrta som sitter bättre. (Så är det någon som saknar täcken, så hojjta!)
Om jag får sålt de så ska jag investera i Hurttas istället, Pomppatäckena är för stora i bringan och i midjan. Sitter bra när hon går lugna promenader, men annars åker de på sniskan när hon kutar.
Anledningen till att jag köpte två av varje var för att hon skulle ha ett i stallet och ett till vardags.
Lite bedlingtontik som är som ett litet spjut i kroppsform.Vad har du för hund? Lilla Gissa passar utmärkt i Pomppa täckena,dom är ju ställbara.
Vill du ha hundkläder som sitter perfekt kan det ju vara värt att kika på sådant som är till vinthundarOMG har typ allt till min hund redan. SÅ tråkigt.
Köpte 2 vintertäcken och 2 regntäcken i strl 40. Funkar ok, men inte 100 i passform. Hade helst velat sälja de då jag använder mitt Hurrta som sitter bättre. (Så är det någon som saknar täcken, så hojjta!)
Om jag får sålt de så ska jag investera i Hurttas istället, Pomppatäckena är för stora i bringan och i midjan. Sitter bra när hon går lugna promenader, men annars åker de på sniskan när hon kutar.
Anledningen till att jag köpte två av varje var för att hon skulle ha ett i stallet och ett till vardags.
Arkens zoo?Råkade i eftermiddags vara i en stor djurbutikskedjas affär här i Örebro. Precis då fyllde de upp stora korgar med hundtäcken/overaller, både tunnare och tjockare (från smått till stort). Allt för 99 kr styck! Vart några Pomppa och Rukkatäcken![]()
JappArkens zoo?
Jag shoppade oxå liiiiiiiiiiite Och om någon här inne säger något annat så ljuger dom
Råkade du se ifall dom hade några tjockare (mao inte regn) overaller i mindre storlek typ 30-35?
Såg tyvärr inte (noterade bara att det fanns mindre storlekar), hade bråttom så fokus var på större storlekar. Attans att jag inte hann kolla på selar mmRåkade du se ifall dom hade några tjockare (mao inte regn) overaller i mindre storlek typ 30-35?
Jag shoppade oxå liiiiiiiiiiite Och om någon här inne säger något annat så ljuger domI stockholm hade dom även rea på halsband/selar och koppel
Visa bifogad fil 38104
Fast det är inte säkert. Jag har kollat på sofa t ex och dom hade inget som dom trodde skulle sitta bra på min bedlis.Vill du ha hundkläder som sitter perfekt kan det ju vara värt att kika på sådant som är till vinthundarFinns sidor som satsar enbart på sådant. Ofta dyrt, men då med perfekt passform och jättebra kvalitet. (och egentligen inte dyrare än hurtta)