Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!Här blev det ett nytt täcke till Lyran på Black FridayHon är så tunn i kroppen att hon nästan drunknat i flera täcken vi provat, om de ska vara tillräckligt långa i ryggen. Men detta passade kalas
Visa bifogad fil 21990
Apporter är som schabrak har jag märkt..
![]()
Har inte sett den hundsele i någon affär jag har varit i tyvärr. Har nog varit i de flesta djuraffärer i Täby och Vasastan. Övriga Stockholm har jag sämre koll på.Någon som vet om selen Zero DC shorter finns i någon butik i Stockholmsområdet eller om det bara går att beställa via nätet?
Tack för svar! Blir nog till att beställa från nätet med andra ord.Har inte sett den hundsele i någon affär jag har varit i tyvärr. Har nog varit i de flesta djuraffärer i Täby och Vasastan. Övriga Stockholm har jag sämre koll på.
Jag gillar björkishalsbandenVad har ni för halvstryp i tyg? Hade velat ha ett när vi går till sjön på sommaren och hund har flytväst på sig. Eller när vi t.ex. ska gå 100 meter till bilen.
Mjukt och lite bredare letar jag efter och snyggt.
Ska kolla in dem! Men funderar på om jag verkligen behöver det, eller mest vill köpa något nytt? Hittar jag ett som verkar super så..Jag gillar björkishalsbanden![]()
Kom till etuna och prova, etuna är ju tyyyp Stockholm hahaNågon som vet om selen Zero DC shorter finns i någon butik i Stockholmsområdet eller om det bara går att beställa via nätet?
Hahaha hade inte bensinen tur och retur kostat lika mycket som själva selen hade jag lätt gjort det!Kom till etuna och prova, etuna är ju tyyyp Stockholm haha
Kom till etuna och prova, etuna är ju tyyyp Stockholm haha
Hahaha hade inte bensinen tur och retur kostat lika mycket som själva selen hade jag lätt gjort det!