Man får vara glad så länge det inte är människo.
Ja, det har du helt rätt i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får vara glad så länge det inte är människo.
Äsch då vitt tassbadkarFör rengöring tänkte jag
Är du nöjd med Booster Bathet? Vilken storlek har du? Går det att fälla ihop?
Nu har jag varit på ÖoB och köpt en kyldyna,tror ni mopsen använder den? Näääääääääää just det, hund
Sälj den!
Hunden alltså
Äsch då vitt tassbadkar
Riktigt dålig kundhantering! Tycker tyvärr att det blir allt vanligare från alla möjliga ställe .Sista uppdateringen i detta ärende !
Fick ett rätt syrligt svar (först efter att jag skrivit till dem på Instagram) att de faktiskt inte har tid att sitta och svara direkt på alla mail de får om dagen, och om man ville något skulle man ringa (vilket inte står någonstans att det är den kontaktväg de önskar att man tar).
Dumma mig, jag tänkte att om man som företag gjort fel TVÅ gånger i leveransen till en kund och kunden är den som måste ta ALL kontakt för att problemet ska lösas, så skulle man vara lite extra mån om att svara kunden snabbt.... och hade de lagt ett autosvar där det står att de har mottagit mailet och kommer återkomma så fort de kan så hade ju det irritationsmomentet varit ur världen och jag hade suttit lugn i båten.
Hursom, de sista kampduttarna är på väg till mig, jag betalar fakturan när de kommit fram, och sen så kommer jag inte handla därifrån mer. Synd för oss bägge, för de har snygga grejer och jag är inte precis dålig på att spendera pengar
Jag har gett upp det där med kyldyna. Köpte två förra eller förr förra året, en till bilen och en i sovrummet. Inte har Ascot använd dom ngt, Trots att sovrummet blir VARMT på sommaren... och i bilen tar han bort alla dynor man lägger in och lägger sig rakt på gallret. Hund alltså!Nu har jag varit på ÖoB och köpt en kyldyna,tror ni mopsen använder den? Näääääääääää just det, hund
Det är snyggt men jag bryter ryggen på det ändå.Så sommartid använder jag en sådandär metallvask med tvättbräda (nä jag gnuggar inte hundarna mot den ) lagom höjd o lätt att städa ur.Det hade varit något det
Så borde @AraSlei göra med Floyd också (och filma när han ska ner i vasken )Det är snyggt men jag bryter ryggen på det ändå.Så sommartid använder jag en sådandär metallvask med tvättbräda (nä jag gnuggar inte hundarna mot den ) lagom höjd o lätt att städa ur.
Tar gärna pm ocksåSista uppdateringen i detta ärende !
Fick ett rätt syrligt svar (först efter att jag skrivit till dem på Instagram) att de faktiskt inte har tid att sitta och svara direkt på alla mail de får om dagen, och om man ville något skulle man ringa (vilket inte står någonstans att det är den kontaktväg de önskar att man tar).
Dumma mig, jag tänkte att om man som företag gjort fel TVÅ gånger i leveransen till en kund och kunden är den som måste ta ALL kontakt för att problemet ska lösas, så skulle man vara lite extra mån om att svara kunden snabbt.... och hade de lagt ett autosvar där det står att de har mottagit mailet och kommer återkomma så fort de kan så hade ju det irritationsmomentet varit ur världen och jag hade suttit lugn i båten.
Hursom, de sista kampduttarna är på väg till mig, jag betalar fakturan när de kommit fram, och sen så kommer jag inte handla därifrån mer. Synd för oss bägge, för de har snygga grejer och jag är inte precis dålig på att spendera pengar
Ni kan inte bygga upp själva då? Ett fast badkar/duschplats med en ramp upp? Jag tänker cement "bänk" med avlopp i ner till golvavloppet?
Men inte för knäna Kan överhuvudtaget inte stå på knäNär det gäller att duscha hundar i vanliga badkar... Har ni provat att stå på knä under tiden ni duschar av dem? Det är mycket skonsammare för ryggen så
Gör det men diskbråcken skriker ändå.När det gäller att duscha hundar i vanliga badkar... Har ni provat att stå på knä under tiden ni duschar av dem? Det är mycket skonsammare för ryggen så
När det gäller att duscha hundar i vanliga badkar... Har ni provat att stå på knä under tiden ni duschar av dem? Det är mycket skonsammare för ryggen så
Var hittar man kopior?Gissa har en kopia av den.Hon gillar den,det gör även Boston när hon får tillgång till den.