Shetlandsponnyföreningen?

C

CarolaOlsen

undefined

Hej!

Kan någon hjälpa mig med att hitta till Shetlandsponnyföreningens hemsida, rättare sagt att komma in på den eller hur man får tag på någon i klubben på annan väg?
Jag har försökt med deras hemsida men den är helt omöjlig att ta sig in på "sidan kan ej visas" har jag fått till svar varje gång.
Tacksam för svar!

Mvh Carola :confused: :mad: :bow: :p :p

Sv: Shetlandsponnyföreningen?

SSS egen hemsida är nerlagd,men gå in här--> på shetand öst och kolla under länkar så finns de hemsidor till lokalföreningarna..kanske kan du hitta de du säker där!!

http://www.shetlandost.com/

Sv: Shetlandsponnyföreningen?

Spinner vidare: Är det till SSS man vänder sig om pass till shettisen? Har inget på min.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 741
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 957
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka