Wingates Onsdag kl 15:39 #462 Glad Xarko i solen! Inget fel på glansen i pälsen iaf! Tränade i tshirt och väst idag, helt galet.
Nepenthe Igår kl 19:20 #468 geting skrev: Han fattar inte varför han måste posera på knasiga ställen hela tiden Visa bifogad fil 164964 Klicka för att se mer... Åh så söt
geting skrev: Han fattar inte varför han måste posera på knasiga ställen hela tiden Visa bifogad fil 164964 Klicka för att se mer... Åh så söt
Red_Chili Idag kl 07:48 #469 Tredje och sista hunden färdigplågad (dvs duschad) för den här gången Imorgon åker vi norrut på äventyr!
Tredje och sista hunden färdigplågad (dvs duschad) för den här gången Imorgon åker vi norrut på äventyr!
athena_arabians Idag kl 08:02 #470 pepp skrev: Vi var ute och grillade, det blåste shitstorm Visa bifogad fil 164962 Klicka för att se mer... Det blåste verkligen som f-n uppe där (jag var i Skellefteå)!
pepp skrev: Vi var ute och grillade, det blåste shitstorm Visa bifogad fil 164962 Klicka för att se mer... Det blåste verkligen som f-n uppe där (jag var i Skellefteå)!
pepp Trådstartare Idag kl 09:10 #471 athena_arabians skrev: Det blåste verkligen som f-n uppe där (jag var i Skellefteå)! Klicka för att se mer... Ja inte världens bästa grilldag kanske
athena_arabians skrev: Det blåste verkligen som f-n uppe där (jag var i Skellefteå)! Klicka för att se mer... Ja inte världens bästa grilldag kanske