Tater Tott och jag chillar innan frukost ... Han har nu annonserat att det ar dags for mig att overge datorn och starta dagen med hanns frukost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sötVisa bifogad fil 164004
Nisse är lagom uttråkad av att sitta modell.
Har finns inte tussilago, tror jag, inte heller vitsippor, vet jag, daremot har vi en mangd sma, sma, vita prastkragar och har haft sedan mitten pa February ... Emma-sue satt still i en hel minut
Visa bifogad fil 164139
Det är väl tusensköna (daisy)? De finns här med, men absolut inte än![]()
De finns absolut i sverige.Jag har ingen aning om ifall de finns i Sverige, Jag kan inte paminna mig att jag nagonsin sett dem i Stockholms trackten eller hogre upp. De har ar inte vanliga prastkragar, de ar pytte sma runt 5 cm hoga och kallas har for "Bellis" eller "Lawn Daisy".
De finns absolut i sverige.Tusenskönor som sagt.
Här i UK kallar vi dem bara för "daisys". Min lilla shiba är döpt efter tusenskönan.
Jättevanliga här också. Om man har tur kan man ibland hitta en som är rosa.De är jättevanliga här (Uppland), ger mig beslutsångest varje gång jag ska klippa gräsmattan eftersom min gräsmatta består typ av lika delar gräs/tusenskönor![]()
Jättevanliga här också. Om man har tur kan man ibland hitta en som är rosa.![]()