Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230407_153458.webp

Dotterns jourhund eller vad vi ska kalla det. Så trevlig ! Jag fick rycka in med klippmaskinen då hon vart lite långhårig och tovig!
Blandras labbe och pudel …
Men väldigt söt och trevlig

Bifogade filer

• 25063641-D786-4C30-9A4E-9347FD017EEE.webp
    25063641-D786-4C30-9A4E-9347FD017EEE.webp
    254 KB · Visningar: 73
Jag har en varsin till mina, de är så fina och sitter så bra! De andra har lila och gul (”curry” enligt tillverkaren 😄)
Vi har en violet och en plum. Tappade bort den ena och skaffade en till. Då kom den andra fram. Men nu har hon en "stalltröja" och en som inte får vara i stallet. Skönt med en som inte alltid luktar häst och är full med spån och hästhår. 🙈
Det är det enda klädesplagget som Lova är helt obrydd om. Sitter som ett andra skinn! 😁

Idag tog vi en rejäl långpromenad hem till partnerns mor där vi skulle fika. Jag tvekade på att låta Lily busa runt, för jag ville inte att hon skulle bli smutsig när vi skulle iväg så. Bestämde ändå att det vore bra om hon busade och blev lite trött. Det gick bra. Tills jag kopplade henne för att gå vidare...
20230408_141757-01.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 529
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 877
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka