Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma fråga som jag inte fick svar på, vem är vem?Harry-krukan har fått en växt, icke giftig för varken hund eller katt
Visa bifogad fil 112493
Haha jag tror aldrig Tilda har rullat sig så kul att hundar är så olika!Rejält med skare ute nu. Antingen det, eller blankis på vägarna. Lily är SÅ glad. Hon älskar skare och skulle rulla ungefär hundra gånger på väg till jobbet idag
Inga av mina andra salukis heller, men Lily rullar sig gärna! Antingen på is, skare eller på något som stinkerHaha jag tror aldrig Tilda har rullat sig så kul att hundar är så olika!
Är du säker på att hon inte har en golden någonstans i släkten?Inga av mina andra salukis heller, men Lily rullar sig gärna! Antingen på is, skare eller på något som stinker
Haha, jag tror att jag är säker på det! Men det är klart, det är bara 4 kompletta led i stamtavlan på henne så uppfödaren kanske lurat migÄr du säker på att hon inte har en golden någonstans i släkten?