Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
DB2DA9FB-DA4E-4C3F-A482-A8E47A22093B.webp

Har verkar ha tappat bort min jordfräs, är det någon som kan hitta den? :angel:

Herregud. Jag hittade bilder från februari som jag inte riktigt gjort något med, bara lagt över från minneskort till dator och sedan lämnat där. Kan iofs förstå varför. Den här bilden togs bara 5 dagar efter att Aysu var tvungen att lämna oss, jag var inte riktigt i form för att titta på bilder då... Men så SÖT Lily var som liten plutt. Hon ser ju riktigt vuxen ut nu i jämförelse. Måste ta med kameran ut någon dag och fotografera nya porträttbilder på henne.
DSC_0564.webp

0018BA0F-EE28-462B-BAEC-A42939B2589D.jpeg
Kantarelljakt med tanten i morse. ❤️ Hon var en riktig röjar-Ralf ute i skogen och jag försökte påminna henne om att hon faktist är snart 11 år och sliten därefter…🙄😅 Men samtidigt så blir man ju så glad när hon kör fullt ös, medvetslös, leker med pinnar, rullar i mossa, och kör snabbast möjligast zick-zack mellan granarna. 🙈

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 191
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama