Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gäller att hålla i fåret även när man sover så ingen tar den.
IMG_20220906_141219.webp

Visa bifogad fil 99570Kantarelljakt med tanten i morse. ❤️ Hon var en riktig röjar-Ralf ute i skogen och jag försökte påminna henne om att hon faktist är snart 11 år och sliten d:angel:ärefter…🙄😅 Men samtidigt så blir man ju så glad när hon kör fullt ös, medvetslös, leker med pinnar, rullar i mossa, och kör snabbast möjligast zick-zack mellan granarna. 🙈
Å, vilket fint foto på henne :love: ! Härligt att tant är så pigg och röjig.
Får jag hyra dig som fotograf alternativt din hund att fota (se mina inlägg ovan :angel: ...)?

Å, vilket fint foto på henne :love: ! Härligt att tant är så pigg och röjig.
Får jag hyra dig som fotograf alternativt din hund att fota (se mina inlägg ovan :angel: ...)?

Ja det är helt fantastiskt, i våras trodde jag det skulle vara över för hennes del, men med vila, medicinering, och rehab så är hon riktigt bra nu. Hon äter inte ens medicin längre sen snart 7 veckor tillbaka, och inte en enda försämring. 🥰

Sen vet jag ju att röntgenplåtarna ser riktigt trista ut, men så länge hon är så här pigg, fräsch och glad så får hon stanna kvar en stund till. ❤️ Vad vi har att vänta oss när kylan och vintern kommer vet jag dock inte, men vi tar lite extra vara på varenda dag!

Bifogade filer

• 68F90492-8C57-40C8-9D6A-89CC70A6C99C.webp
    68F90492-8C57-40C8-9D6A-89CC70A6C99C.webp
    491,6 KB · Visningar: 59
Ja det är helt fantastiskt, i våras trodde jag det skulle vara över för hennes del, men med vila, medicinering, och rehab så är hon riktigt bra nu. Hon äter inte ens medicin längre sen snart 7 veckor tillbaka, och inte en enda försämring. 🥰

Sen vet jag ju att röntgenplåtarna ser riktigt trista ut, men så länge hon är så här pigg, fräsch och glad så får hon stanna kvar en stund till. ❤️ Vad vi har att vänta oss när kylan och vintern kommer vet jag dock inte, men vi tar lite extra vara på varenda dag!
Så fint och värdefullt.

Den här lille parveln stal ett slick te ur min kopp i vintras. Efter det ääälskar hon te och blir helt till sig och tigger. Speciellt i går när jag drack hennes favorit. 😂 Hon får alltså inte smaka. Men hon blir typ manisk i att försöka. 🙄😅
Gull-Pebb! 😍
1B730105-B8B4-4796-86B4-B318EF4C9005.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 191
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama