Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å, vilket fint foto på henne ! Härligt att tant är så pigg och röjig.Visa bifogad fil 99570Kantarelljakt med tanten i morse. Hon var en riktig röjar-Ralf ute i skogen och jag försökte påminna henne om att hon faktist är snart 11 år och sliten därefter… Men samtidigt så blir man ju så glad när hon kör fullt ös, medvetslös, leker med pinnar, rullar i mossa, och kör snabbast möjligast zick-zack mellan granarna.
Å, vilket fint foto på henne ! Härligt att tant är så pigg och röjig.
Får jag hyra dig som fotograf alternativt din hund att fota (se mina inlägg ovan ...)?
Så fint och värdefullt.Ja det är helt fantastiskt, i våras trodde jag det skulle vara över för hennes del, men med vila, medicinering, och rehab så är hon riktigt bra nu. Hon äter inte ens medicin längre sen snart 7 veckor tillbaka, och inte en enda försämring.
Sen vet jag ju att röntgenplåtarna ser riktigt trista ut, men så länge hon är så här pigg, fräsch och glad så får hon stanna kvar en stund till. Vad vi har att vänta oss när kylan och vintern kommer vet jag dock inte, men vi tar lite extra vara på varenda dag!