Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser ut om en liten ewok!Vår nya familjemedlem
Abbelitos Jason Bourne, aka Harry, en Griffon Bruxellois född 220606
Visa bifogad fil 99742
Han ser ut om en liten ewok!
Kan jag få låna din jordfräs till att plöja upp trädgårdslanden? I utbyte kan du få låna min mossrivare.Visa bifogad fil 99649
Det är viktigt att tänka på miljön har jag hört, det är därför min jordfräs laddas med solceller
Precis vad jag behöver!Kan jag få låna din jordfräs till att plöja upp trädgårdslanden? I utbyte kan du få låna min mossrivare.
Visa bifogad fil 99751
Perfekt!Precis vad jag behöver!
Lilla är visst fortfarande lite "speciell" med sina öronhår?Lily 11 månader och bästis Callie, precis 1 år gammal. Lily är nååågot närmare kameran så hon ser pyttelite större ut än hon är, men det är tydlig skillnad mellan de små vildingarna nu när de börjar bli lite äldre.
Klart att hon blev chockad, du höll ju på att tvätta av henne all färg!Min lille vovve tyckte detta var världens straff
(Vattnet var Brunt , aldrig schamponerat vovven innan…)
Visa bifogad fil 99632
Haha ja, och hennes högeröra som typ står rakt ut åt sidan när hon är glad Det är alltså inte så att det blåser eller att hon viftar till när bilden togs, örat bara står ut sådär. SkitfånigtLilla är visst fortfarande lite "speciell" med sina öronhår?
Jag har undrat huruvida vanligt det är att pälsen inte växer sig så lång på de nedre delarna av öronen på salukin? Har aldrig sett det tidigare men har inte sett så många heller.Haha ja, och hennes högeröra som typ står rakt ut åt sidan när hon är glad Det är alltså inte så att det blåser eller att hon viftar till när bilden togs, örat bara står ut sådär. Skitfånigt
Det är hyfsat vanligt, men oftast blir då pälsen på övre halvan av öronen så lång att det inte syns. Min första tik, Zala, hon hade också lite åt det hållet återstår att se hur lång päls Lily kan tänkas få.Jag har undrat huruvida vanligt det är att pälsen inte växer sig så lång på de nedre delarna av öronen på salukin? Har aldrig sett det tidigare men har inte sett så många heller.
Ja visst gör hon .@toughcookie: Hunden ser iaf lycklig ut och enormt nöjd med sig själv Även om matte fick lite hjärtsnörp!
Grattis till nya vovven vad heter sötnosen?Smidigt när valpen kan ha en av katternas selar
Visa bifogad fil 99819