Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vår nya familjemedlem ❤️
Abbelitos Jason Bourne, aka Harry, en Griffon Bruxellois född 220606
IMG_20220909_082148.webp

Lily 11 månader och bästis Callie, precis 1 år gammal. Lily är nååågot närmare kameran så hon ser pyttelite större ut än hon är, men det är tydlig skillnad mellan de små vildingarna nu när de börjar bli lite äldre.
305079082_411620374442426_4105863412912947435_n.jpg
Lilla är visst fortfarande lite "speciell" med sina öronhår? :D:love:

Haha ja, och hennes högeröra som typ står rakt ut åt sidan när hon är glad :rofl: Det är alltså inte så att det blåser eller att hon viftar till när bilden togs, örat bara står ut sådär. Skitfånigt :love:
Jag har undrat huruvida vanligt det är att pälsen inte växer sig så lång på de nedre delarna av öronen på salukin? Har aldrig sett det tidigare men har inte sett så många heller.

Jag har undrat huruvida vanligt det är att pälsen inte växer sig så lång på de nedre delarna av öronen på salukin? Har aldrig sett det tidigare men har inte sett så många heller.
Det är hyfsat vanligt, men oftast blir då pälsen på övre halvan av öronen så lång att det inte syns. Min första tik, Zala, hon hade också lite åt det hållet :) återstår att se hur lång päls Lily kan tänkas få.

Jag tycker hon är söt som hon är, men alla hennes "inte jättevanliga" drag kan göra att det blir svårt för henne att ens få VG på utställning när hon blir äldre. Pga det kommer jag skynda mig att ställa ut så att hon får meriter som krävs för den "större" klassen på LC...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 191
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama