Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sally, en av "stängselhundarna" vi brukar hälsa på när vi är på promenad 😅
Snapchat-751952846.webp

Ebrah bestämde sig för att sova nära Lily. Jag blir så lycklig av att se dem tillsammans. Ebrah är så glad åt att äntligen ha en vän att sova nära och Lily blir bara mer och mer gosig ju mer hon går från valp till unghund :love: Nog för att jag alltid räknar med att salukis fungerar bra i flock osv, men Lily passar verkligen perfekt in här. Ebrah känns så tillfreds med saker och ting nu för tiden på ett annat sätt än tidigare. Kanske just för att hon har någon yngre att ta hand om och någon att sova nära även när jag tex är på jobbet. Hon är väldigt(!) social och gosig av sig.

306961584_2372629019552131_8234544257350103222_n.jpg
306670492_2372629076218792_1660828829274524064_n.jpg

Jisses vilken löjligt snäll katt! Men å andar sidan hade han inte vart det minsta road hade han säkert protesterat...Fina vänner :heart.

Kantarell är van att brottas med gladiatorkatten Paisley som använder klor och tänder, Harry är en liten ängel i jämförelse 😁
Jag tar undan Harry om jag tycker det blir för vilt men Kantarell kommer tillbaka direkt och rullar runt på rygg framför honom 😆

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 191
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 028
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama