Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och här är är det 10 grader idag, likaså igår 😁
Ingen hundbild men den här hittade jag i vedhögen igår (japp den levde..) (på tal om väderskillnaderna)

3F304680-3A47-4A6F-9C80-D37BC386E9B3.webp

Lyckan för en liten skithund att kunna kuta ut på gröna fält i januari och skopa i sig både råddjursskit och harskit......Petra, som är den där lilla svarta pricken på fältet :D
Skalman håller sig som vanligt framför fötterna så fort vi är på något som liknar en väg (i hopp om en repboll eller liknande) och Mini-tanten i flexi :)

Men alltså vädret idag. Strålande sol och 3 minusgrader när vi gick hemifrån. Vågade mig på att gå längre och gick 7,6 km i både skog (med mycket terräng upp och ner) och skogs/grusvägar. Längsta promenaden hittills sen knäprotesoperationen för 3,5 månader sedan. Så underbart att inte få ont :love: 2 km längre än vår vanliga morgonrunda :)

IMG_2112.webp

Zzzz.

Han tycker det är väldigt underligt att matte inte ligger i soffan längre och kan inte riktigt komma till ro.
Annars brukar han ligga nära i fönstret, nu låg han sista timman nära i soffan iallafall...

IMG_20200208_002111_423.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
587
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 617
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 541
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV