Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh gud. Jag trodde du hade whippet och tänkte svimma! Jag har stött på en del 60cm whippor med 68 lät helt crazy :rofl: :laugh:

😂😂😂
Jag har ju ett stycke whipp också. En normalstor😉

Bifogade filer

• IMG_20191214_102022-01.webp
    IMG_20191214_102022-01.webp
    349 KB · Visningar: 90
Puh! Det räcker mer än väl att starta sin 46,2cm tik med 59cm hane på oval eller lc:grin: inga 68cm tack!
Påminner mig om när jag träffade en med whippet. Hon hade velat ha saluki, men sambon sa att de var för stora, så det blev whipp istället. När vi träffades kunde vi alla konstatera att det knappt var någon skillnad på hennes whippethanar och mina salukitikar...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
587
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 617
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 541
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV