Åh gud. Jag trodde du hade whippet och tänkte svimma! Jag har stött på en del 60cm whippor med 68 lät helt crazyHär kan du kika på hans stamtavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh gud. Jag trodde du hade whippet och tänkte svimma! Jag har stött på en del 60cm whippor med 68 lät helt crazyHär kan du kika på hans stamtavla
Åh gud. Jag trodde du hade whippet och tänkte svimma! Jag har stött på en del 60cm whippor med 68 lät helt crazy
Puh! Det räcker mer än väl att starta sin 46,2cm tik med 59cm hane på oval eller lc inga 68cm tack!
Jag har ju ett stycke whipp också. En normalstor
Påminner mig om när jag träffade en med whippet. Hon hade velat ha saluki, men sambon sa att de var för stora, så det blev whipp istället. När vi träffades kunde vi alla konstatera att det knappt var någon skillnad på hennes whippethanar och mina salukitikar...Puh! Det räcker mer än väl att starta sin 46,2cm tik med 59cm hane på oval eller lc inga 68cm tack!
Jag är en sucker för schävapp öron.
Jag är en sucker för schävapp öron.
Men hej!Visa bifogad fil 44815
På väg till valpkursen! Skitäckligt väder tyckte Marvin och förstod inte varför vi lämnade bilen för att gå ut i det här. Han blev nöjd när vi kom fram och han fick gosa ner sig i sin filt
Det har snöat 2,5 dm sen igår
Det har snöat 2,5 dm sen igår
Jag är visserligen partisk men jag tycker min tjej är så himla snygg! 9,5 månader gammal.
Visa bifogad fil 44822
Dina tjejer är så vackraFrån dagens promenad
Visa bifogad fil 44838