Haha nä, bor i Luleå men vi har knappt haft minusgrader senaste månaden så det har mest varit mulet, snorhalt och plusgraderVar bor du?
Det är inte i Göteborg i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nä, bor i Luleå men vi har knappt haft minusgrader senaste månaden så det har mest varit mulet, snorhalt och plusgraderVar bor du?
Det är inte i Göteborg i alla fall
Aha . Ni är rätt många forumdeltagare från Luleå-trakten får jag för mig? Måste vara en trevlig stad! Kanske borde flytta på mig .Haha nä, bor i Luleå men vi har knappt haft minusgrader senaste månaden så det har mest varit mulet, snorhalt och plusgrader
Simträning är inte bra för frisyren ❤Visa bifogad fil 44546
Fraggel!
Gremlin!
Nej nej nej, det är ju Milou ser ni väl!Fast mest tycker jag hon liknar Dobby i Harry Potter
Ebbot var nog en liten knähund i sitt förra liv
Visa bifogad fil 44695
KomsiAha . Ni är rätt många forumdeltagare från Luleå-trakten får jag för mig? Måste vara en trevlig stad! Kanske borde flytta på mig .
Vad är det för linjer i dendär? Och hur stor?
Vad är det för linjer i dendär? Och hur stor?
Åh herregud. Jag gissade på 60cm. Det råkar inte finnas Wilson i honomKapplinjer! Enligt hans papper är han 68 cm hög.
Åh herregud. Jag gissade på 60cm. Det råkar inte finnas Wilson i honom
Ja alltså Kapplinjer såg jag genast. Tänkte mest på vilka hundar som finns (påstås finnas) i stammen.