Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag virkade en liten tröja till Marvin idag Visa bifogad fil 45569
Så himla fin! Jag älskar färgerna!
Har du möjligtvis någon beskrivning? Jag hittar bara stickbeskrivningar...Jag virkade en liten tröja till Marvin idag Visa bifogad fil 45569
Tack, jag tycker garnet är fantastiskt fint!Så himla fin! Jag älskar färgerna!
Haha, det är en ganska liten och väldigt enkel tröja så det tog bara ett par timmar Och då är jag helt grön på virkning! Men tack, jag är ganska nöjd faktisktJag glömde tillägga: @Valptass: Virkade du den på EN DAG!? Färga mig imponerad!
Jag körde på känsla tyvärr Men! Det kunde jag bara göra för att jag i förrgår följde en instruktionsvideo och gjorde en testtröja, det var så simpelt att jag kände mig bekväm att improvisera själv sen Här är videon jag följde först:Har du möjligtvis någon beskrivning? Jag hittar bara stickbeskrivningar...
Inte så härligt väder idag, blåsigt och ruggigt... Så det fick bli en liten mössa också Visa bifogad fil 45614
Han gav mig lite Herr Nilsson-vibbar på promenaden
Inte så härligt väder idag, blåsigt och ruggigt... Så det fick bli en liten mössa också Visa bifogad fil 45614
Han gav mig lite Herr Nilsson-vibbar på promenaden
Visst är hanMen hjälp vad söt!!
Han är en italiensk vinthund Bara 4 månader, så han är fortfarande sådär bebisgulligMen jag dör så gullig! Är det en dvärgpinscher?