Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade med kameran ut igår
Ebrah var glad!
Hundvaktens hund:
Ett styck skendräktig Aysu. Den långa pälsen vid midjan anser hon att är vinterpäls...
Tack! Använde ett 50/1,4. Verkligen allt annat än lämpligt för springande hundar egentligenSå himla fina bilder. Vad använder du för objektiv?
Tack! Använde ett 50/1,4. Verkligen allt annat än lämpligt för springande hundar egentligen
Haha, ja. Jag ska köpa ett nytt tele, men de objektiv jag kikar på är allt annat än billiga, så det har inte blivit något med det än Har tidigare fotat mycket med ett 80-200/2,8. Något i den stilen är alltid vad jag rekommenderar om någon vill ha bra tele. Tror det är hyfsat lätt att få tag på 70-200/4 till både Nikon och Canon nu också, det lär var ett bra alternativ också.Haha, ja men ibland blir det bäst när man går utanför ramen
Haha, ja. Jag ska köpa ett nytt tele, men de objektiv jag kikar på är allt annat än billiga, så det har inte blivit något med det än Har tidigare fotat mycket med ett 80-200/2,8. Något i den stilen är alltid vad jag rekommenderar om någon vill ha bra tele. Tror det är hyfsat lätt att få tag på 70-200/4 till både Nikon och Canon nu också, det lär var ett bra alternativ också.
Alltså, Qila! Så gulliga öron!
Alltså, Qila! Så gulliga öron!