Haha, och det här såg jag i efterhand!Haha, nä. En tvättäkta Shiba är det
Jag har i och för sig aldrig råkat ut för en shiba som inte vill gå på promenad! Alla jag känner är jätteaktiva med spring i benen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, och det här såg jag i efterhand!Haha, nä. En tvättäkta Shiba är det
Haha, och det här såg jag i efterhand!
Jag har i och för sig aldrig råkat ut för en shiba som inte vill gå på promenad! Alla jag känner är jätteaktiva med spring i benen!
Jag är lite fascinerad, har alltid tyckt det varit en intressant ras, och har fått äran att vara dagmatte åt en några gånger nu, men hon verkar inte alls vara rastypisk? Hon hälsar på allt och alla, har ingen som helst integritet, jag kunde plocka upp henne i famnen första gången hon var hemma hos mig, och fick några tokryck när hon släpptes lös, fast just de kanske är rastypiska iofs.
Är det en lakritsshiba jag ser?
Sicken stilig grabb! Tänkte faktiskt på dig förra veckan kom jag på nu! Jag var upp och jobbade där jag tror att du kanske bor (ja, sorry, har läskigt bra minne) och såg två rottisar på väg till jobbet. Dom stack ut lite där bland alla pointrar, vorsthrar och liknande en vanligtvis serMin fina lillkille Visa bifogad fil 46363
Tack! Han är riktigt fin, inte bara utseendet, även mentalt är han fantastisk!Sicken stilig grabb! Tänkte faktiskt på dig förra veckan kom jag på nu! Jag var upp och jobbade där jag tror att du kanske bor (ja, sorry, har läskigt bra minne) och såg två rottisar på väg till jobbet. Dom stack ut lite där bland alla pointrar, vorsthrar och liknande en vanligtvis ser