Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! Han är riktigt fin, inte bara utseendet, även mentalt är han fantastisk!
Om du var i Kiruna, så var det garanterat mig du såg :D Helt säker kan du vara på det om dom såg ut att vara olydiga 😂🙈 Men ja, dom sticker ut och vi får en hel del blickar på oss...
Nej, är det sant?! Du har två stycken alltså, så bra minne hade jag visst inte.. Hundarna jag såg var superfina, absolut inte olydiga :love: Jag fånlog lite när jag mötte dom, effekten av att resa ifrån Skrället på så regelbunden basis.

Nej, är det sant?! Du har två stycken alltså, så bra minne hade jag visst inte.. Hundarna jag såg var superfina, absolut inte olydiga :love: Jag fånlog lite när jag mötte dom, effekten av att resa ifrån Skrället på så regelbunden basis.
IMG_20200301_094450_640.webp
Det här är mina huliganer :love: Tanten till höger fyller 9 år, men är den som härjar värst på promenaderna :D Men de är nog rätt väluppfostrade ändå, de kan ändå bete sig emellanåt...

Han är så pigg och glad numera :love: men jag fasar mer och mer för dagen D.
Idag på promenaden verkade han se sämre än han brukar :(

• Hjärta
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
586
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 617
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 537
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?
  • Lego 5 årig kille