Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_2046.jpg

DSC_2181.jpg

DSC_2038.jpg

Fröken gris fick sig ett välbehövligt bad igår, det var alldeles för länge sen :o

Fick idag höra av svärmor, när mira låg helt avslappnat i mitt knä medan jag klippte klorna, att hon blivit så lugn och att jag har sån bra hand med henne. Så kul att höra, det är ändå "min" första hund! Sambons förra förhållande var väl rätt bråkigt och det är klart djuren påverkas av skrik och bråk. Lilla mira!

Skulle bara fota när Fridolf flirtade med Idas faster (13 år gammal). Ser när jag kommer hem att det inte bara blev en gullig pose, utan även en illustration över välmusklad hund. För ja, det mörka strecket från bakre delen av bogbladet och mot höften är en muskelkontur. Som syns trots 7 cm lång päls. Han är i sjukt fin form nu!

11329910_10153018981188666_6600656295326427615_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 938
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 895
· Visningar
131 783
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar