Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min finaste lilla Aysu :love: Någon dag måste jag ta med riktiga kameran ut på morgonpromenaden.
10645225_500815296733522_1224336782934570040_n.jpg

(och ja, hon är blöt om svansen, därav att den ser stripig och ful ut :p )

Idag har även William fått prova dra! Han kämpade på bra i den tunga uppförsbacken! Och allt annat gick som en dans han t om stoppade in huvudet i selen snabbt som ögat för sele betyder kul!

Men vilken sötnos du har skaffat @AraSlei :love:
Jag har ju helt missas honom, vem är det? Vad ska ni göra framöver? Vart kommer han ifrån?

En wachtel till, så klart :D Vår hane är pappa till honom, första parningsvalpen som vi sparar. Ska bli superspännande att se hur han utvecklas! Han ska jaga, jaga och jaga lite till :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 217
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 033
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025