Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns på något sätt som att frambenen sitter för långt bak om man ser till längden på halsen :D

Haha, det är bara för att hon sträcker på den så mycket där, tror jag :p Jag har väldigt få stå-bilder på henne eftersom hon mest far runt som en galning eller sover på rygg i sängen... Men den här bilden tog jag förra våren och då ser halsen mer ut så som jag tänker mig att den är vanligtvis
Alskade_snyggsalukin.jpg

• Gilla
Reactions: Sel
Vår lördagspromenad var fantastisk. Mina hundar är fantastiska! <3
En vän förlorade sin shiba under hemska omständigheter under helgen och jag kan inte sluta lipa i pälsen på mina byrackor.
Älska era hundar lite extra ikväll.

Haha, det är bara för att hon sträcker på den så mycket där, tror jag :p Jag har väldigt få stå-bilder på henne eftersom hon mest far runt som en galning eller sover på rygg i sängen... Men den här bilden tog jag förra våren och då ser halsen mer ut så som jag tänker mig att den är vanligtvis
Alskade_snyggsalukin.jpg

Hon ser ut som en Akhal Teke! Superhäftig bakgrund!

Idag åkte Tod hem till uppfödaren för att imorgon träffa veterinär och förhoppningsvis bli friskförklarad i sitt ben :up:

Och när vi kom hade småsyskonen flyttat ner från valprummet, så Tod bekantade sig med min Ale(aka. Åke) genom gallret:love:
10896843_10152782907418666_4256085251802642156_n.jpg

10313594_10152782907558666_2615934550994585170_n.jpg

En vän förlorade sin shiba under hemska omständigheter under helgen och jag kan inte sluta lipa i pälsen på mina byrackor.

Vi har också förlorat en nära hundvän i helgen, i en tragisk olycka. Även jag gråter i kragen på mina pojkar och är tacksam över att de är vid livet :cry:

• Gilla
Vår lördagspromenad var fantastisk. Mina hundar är fantastiska! <3

... bor du i Sverige? Så fint!

Och så tråkigt med din kompis hund.

• Gilla
DSC_0636.jpg

Jag sitter på golvet med en vovve-tass på låret :love:
Sådär gör min hund också, och när han ligger ned och man går förbi försöker han sätta tassarna mot benen på en när man passerar som att säga "hörru, stop stop stop, vart tror du att du ska? Här är det tullavgift på att passera."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 963
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 899
· Visningar
132 007
Senast: pepp
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 881
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar