Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bildbomb från vår härliga söndagspromenad! jag trodde i min enfald att de plockat ned fåren inför lammningen vid det här laget, men jag hade fel så det fick bli vandring med halsband och sele på i säkra områden.
Vägmärke. :) John Buchan way.

Nästa vägmärke. Stenhög.

Min klippa! <3

Snöterriern har undersökt en mineralslick.

En vy. Spot the shiba!

Bildbomb från vår härliga söndagspromenad! jag trodde i min enfald att de plockat ned fåren inför lammningen vid det här laget, men jag hade fel så det fick bli vandring med halsband och sele på i säkra områden.

Nästa vägmärke. Stenhög.

Min klippa! <3

En vy. Spot the shiba!

Du verkar alltid ha sol på dina promenader! Här i Skåne visade sig solen i 5 min i förrgår innan den ångrade sig och kröp in bakom molnen igen. Där har den varit i säkert en månad nu. Jag blir så deprimerad... Inte har vi någon snö som kan lysa upp heller. Eller nu ligger det ett pudertäcke på 1 cm som med största sannolikhet kommer vara borta i morgon. Men Skottland verkar ju trevligt, dit kanske man skulle flytta?

• Gilla
Reactions: Sel
Nja.. det är väl mer som så att det är trist att ta kort i dåligt väder så det får ni aldrig se. ;) Men jag får erkänna att vi oförskämt ofta har tur med åtminstone ett par timmar av hyfsat väder någon gång under helgen - resten är bara lera och skit hela vinterhavåret. Ungefär som skåne! Jag har provat bo där också.
Fördelen med skottland är mer utrymme och mindre folk. ^^

Det hade kommit lite snö under natten, och var riktigt härligt vinterväder när vi var ute på morgonrundan.

20150203_132355.jpg

20150203_132413.jpg

Nästa vägmärke. Stenhög.

Min klippa! <3

En vy. Spot the shiba!

Härliga bilder!

• Gilla
Reactions: Sel
Om någon missat min tråd..
Kl 15 åker vi till vet, mira blir sövd och blir av med kloresterna.

Askungen har bara en sko!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 564
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 963
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
93 94 95
Svar
1 899
· Visningar
132 007
Senast: pepp
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 881
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar