Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Underbara :love:

Men det finns stunder då man funderar över varför man inte skaffade nåt mindre med färre muskler & mindre attityd :angel:

Instämmer helt.. Tur bara att dom stunderna blir mindre å mindre ju äldre vovve blir.. :p

32612986.jpg
Aww...! :love: Vad är det för ras? :laugh:

KL

Idag fyller Camaro 2 år!
Dagen till ära så har jag försökt skapa något "fint" i photoshop :p:D

5937603-3dFLd.jpg

Vilka underbara bilder :love: vill också ha :) min lilla dåre (dp) kanske vill ha sällskap av en stor ståtlig pojke :)

Tack :D
Tja, vill du seriöst ha saluki så får du väl hojta till, framförallt om du skulle vilja ha en vuxen omplacering :p Det finns oftast någon eller några som behöver hem, men de hamnar aldrig ute på annons.

En jaktcocker. De får se ut lite hur som helst ;)
Jasså? :laugh: Ser verkligen ut som en liten mini-Golden! :D Men nu när jag vet att det är en Cocker, påminner hon/han mer om en Engelsk Cocker än en Amris. Vilken av dem avlas jaktvarianten på? :) *nyfiken*

*kl*

Vi har varit på kennelläger i veckan och fått tränat en massa nyttigheter :)

Här tränar vi lite sök
dsc_0021.jpg

dsc_0022.jpg

Använder grytlapp istället för musmatta ;)
dsc_0203.jpg

dsc_0205.jpg

Framförgående/saktabiten i framåtsändandet
dsc_0210.jpg

Jasså? :laugh: Ser verkligen ut som en liten mini-Golden! :D Men nu när jag vet att det är en Cocker, påminner hon/han mer om en Engelsk Cocker än en Amris. Vilken av dem avlas jaktvarianten på? :) *nyfiken*

Det är den engelska cockern :) Men Scott är lite speciell med sina korta öron och breda huvud. Vilda vår andra jaktcocker ser mer ut som en cocker tycker jag!

26193292.jpg

Har en bild på henne och ännu en som heter Crut, även han ser mer ut som en cocker än Scott tycker jag.

30493268.jpg

Det är den engelska cockern :) Men Scott är lite speciell med sina korta öron och breda huvud. Vilda vår andra jaktcocker ser mer ut som en cocker tycker jag!
Haha, gullig som få är Scott i alla fall. ;) Och den där Crut ser verkligen ut som en Cocker Spaniel fast ser längre ut i benen, vilket kanske är vanlig för jakt cockern? (Eller så är det jag som är dåligt påläst för rasen.) :crazy:

Om jag hade haft intresse/livsstil för att jaga hade man kanske slagit till på en jakt cocker? :p ;)

jarnroos: Sluta posta såna där ursöta bilder på Tindra! Man vill ju nästan ha en vinthund nu ju! :angel:

KL

Min underbara lilla valp håller på att förvandlas till en riktig skönhet! Jag är så sjukt stolt :love:

267360_10150259354973997_744858996_7749912_2277254_n.jpg

283024_10150259355153997_744858996_7749915_6013602_n.jpg

4,5 månader gammal

Åh, jag vet absolut ingenting om hur de ska se ut, men vilket underbart huvud och uttryck hon har :love:

*KL*

Här är två bilder från idag på mig och unga dåren som en vän fotade:
Mer_dragkamp.jpg

Inte skarpaste och bästa bilden, men jag gillar den ändå:
Genast_battre_position.jpg

Lite bilder på övriga kelpiesar

gott-med-mjukost.jpg

qila1.jpg

robbie-c3a4r-lite-knasig1.jpg

rolex-glad1.jpg

En av syrrorna

stila.jpg

En annan av syrrorna
stila-vill-inte-slc3a4ppa.jpg

De är ena knasiga och härliga hundar, de här kelpiesarna. Min egen håller just nu på att kasta en begagnad strumpa i ansiktet på mig. Sluuta sitta vid datorn matte! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 605
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?