Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*kl*
Nu var det länge sedan, så här kommer en bildbomb från mig. Helt utan får!

Boss var på släktträff igen förra veckan
IMG_7519.jpg

Men bäst är det allt hemma hos bästa polaren Ida!
IMG_7572.jpg

IMG_7574.jpg

IMG_7575.jpg

IMG_7697.jpg

Så här söt och fridfull...
IMG_7629.jpg

...kan bli så här skräckinjagande!
IMG_7676.jpg

Det är inte lätt att leva om man är en liten ljusblå, pipande flodhäst...
IMG_7637.jpg

Through the eye of a dog:
IMG_7625.jpg

Det första jag ser varje morgon är Boss prickiga näsa. "Matte, kom igen, klia maaaaagen!"
IMG_7626.jpg

mhm... jag har massa fjarilar i min mage nar jag ser bilderna.... ^^ Jag ar saaaa nyfiken pa den har kullen overlag som vuxna! (jag har minsann bestamt att kaisers urvaxta halsband inte duger att Madam Hnokki.. de ar ju BLAA! ;))

Mina barn på utflykt med vovven. Vi gick en runda som tar 1 timme för en vuxen. Vi tog paus efter halva och de gick hela vägen även dottern som blir 3 i okt. Vagnen var mest matvagn :D

IMG_0111.jpg

IMG_0128-1.jpg

IMG_0121.jpg

IMG_0120.jpg

IMG_0117.jpg

IMG_0123.jpg

Och jag som under lång tid har följt denna tråd har, hör och häpna, lite relativt nya bilder från måndagen när mammas kamera kidnappades (Jag måste skaffa mig en kamera!!)

Så *trumvirvel* får jag lov att presentera Smulan. 10 år gammal Cavalier King Charles Spaniel (Mental ålder allt från 108 år till 10 veckor, beroende på vad som damen känner för.):love:

I stallet, något sur och uttråkad eftersom matte bara bryr sig om den där stora, äckliga, bruna saken:grin:

Kattspaning !:d

Trött flicka i bilen hem efter heldag i stallet med hästar, katter, folk och fåglar :)

:rofl: Dålig morgonhumor, förlåt :rofl:

:D Ja tyckte det var kul :D Det roliga är att det var barnen som jagade hunden. En lek han älskar! Mig apporterar han till men barnen får jaga honom medans han har en leksak som är baaaaara hans :love: Sedan får han jaga barnen ibland men bara om han sköter sig och inte hoppar på dem för då har jag lärt dem att tvärnita och så var den leken slut!

Han har jättefin frisyr nu! :) Fina bilder.

Tack! Funderade över benpäls eller ej men insåg att det tar lång tid att spara ut där så behöll den inför kommande pälsfrisyr sedan. Otroligt lättskött iallafall ;) Vi får ta en promenad någon dag!

Härliga sommarbilder på era hundar:)

Några på våra BC.

Sanna väntar på husses kommando.
Sanna_vantar_pa_kommando.jpg

Gå höger:
Ga_hoger.jpg

Sen driva fåren rakt till husse:
31346_1312475012.jpg

Min vackra tjej:
Mattes_sota_tjej.jpg

Gänget samlat:
Ganget_samlat.jpg

Vilka underbara bilder :love: vill också ha :) min lilla dåre (dp) kanske vill ha sällskap av en stor ståtlig pojke :)

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 608
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar