Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

KL

Från gårdagen. Pingla och Simba ligger och tittar på när Sanna vallar, snart är det Simbas tur.
Pingla_och_Simba_tittar_pa_nar_Sanna_vallar.jpg

Pingla tycker fåren är väldigt spännande. Dock måste hon ta det lugn nu då hon går på behandling för en kronisk infektion som vi inte vet vad den beror på. Så tills den är utredd så får hon vänta med att bekanta sig med fåren och bara ligga och titta när de andra två kompisarna jobbar.
Vantar.jpg

Lilltösen:
Pingla.jpg

Så söt :)

KL

Jag försöker lära mig photoshop. Idag lyckades jag få till den här:
6014734-27r0W.jpg

Klar förbättring sen sist så jag är ganska nöjd :D

kl

Jag var ÄNTLIGEN hundvakt nu i torsdags åt mammas väninnas 5-åriga Chihuahua tik, Inka, som är en riktig knähund. Krafsade på ens ben så fort hon ville komma upp och ibland gick man runt med en liten Chihuahua på axeln samtidigt som man bland annat lagade middag. :p Men hon var en riktig härlig liten vovve och inte skällig eller odräglig alls; gärna hundvakt igen åt henne! :D

Lite bilder på min pappas söta schäfer tagna för ett par dagar sen :) Mina små halvsyskon kom med på en bild där med :p

2011814131632366516258_sbig.jpg

2011814131614676516258_sbig.jpg

Lite kel i gräset :D
2011814132311290516258_sbig.jpg

Här är han sugen på lite kyckling..:grin: (här var pälsen riktigt ful på honom, han fick en omgång med borsten efter jag tog den här bilden:p)
2011814132327389516258_sbig.jpg

*kl*

En nos flera... nöss?

BANZAIII!

Blickar ut över nejderna....

Sitt vackert!

Hon är så Härlig! Hur gick det? XD

Edit: Läste just utställningstråden - så roligt! Grattis till den fina kritiken framför allt!

Senast ändrad:

Lilla pricken som dragit på sig en inflammation i armbågen, men hon är lika glad som vanligt..

21.jpg

28.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 604
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2