Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

110817_1.jpg

Så här ser det ut en kväll när man passar pappas Kelpisar. Keno högt upp, Krux nederst.

*kl*

Douglas fyllde 3år i torsdags! Min lilla bäbis då.. Han fick bläckfisken i present.
32660118.jpg

Jag hälsar på mina föräldrar och deras saluki blir nästan ihjällekt - fast hon älskar det! :D

SAM_0292.jpg

SAM_0259.jpg

SAM_0227.jpg

SAM_0220.jpg

Kollaps
SAM_0237.jpg

Mina och mammas på skogspromenad
SAM_0165.jpg

kl

Här kommer en från förra veckan. Vovven fick en liten leverbit och mumsade så att det skummade...
IMG_3843.jpg

Denna bilden tog jag igår kväll på min galna hund som precis fått en ny leksak :d
Han fick en räv som pep lite, och den skulle DÖDAS :rofl: han ser för rolig ut. Han har liksom glömt att fälla ner läpparna efter attackerna :love:

IMG460.jpg

Ljuvlig bild! Min vovve har en likadan leksak, fast grå (vet inte vilket djur det ska föreställa) och den är väldigt uppskattad!

Haha, jag skulle hellre ha en hund som gör sönder gosedjuren än en hund som knappt kollar på dem. Aldrig i livet att han skulle ta i ett :cool:

:D

Jo tyckte det kunde bli lite kul med alla färgerna:D. Hoppas nu inte det står något snusk eller skumt i texterna för den tanken slog mig aldrig vad det stod:o

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
7 8 9
Svar
178
· Visningar
8 602
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2