Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Cc på hans och min allra första vardagslydnadsträning.
DSC_0870.jpg

DSC_0965.jpg

DSC_0987.jpg

DSC_1001.jpg

Inte den bästa bilden, orkade inte leta men uttrycket är väldigt lika (inte kroppen kanske)

DSC_0110-1.jpg

Ja de var faktiskt rätt lika! Samma öron och kinder. Jag har fått frågan mer än en gång om det är en schäfervalp ;)

Haha vilken rolig bild på Sigge gömd bland ormbunkarna! :)

+ Red_Chili: Om jag befinner mig i Stockholm när ni går på promenad vill jag och Spike också följa med, om vi får? :)

Var ute och gick vilse i skogen igår, passade då på att ta lite bilder på Ebun.
Här kommer några av dom.

32491823.jpg

32491825.jpg

32491829.jpg

32491831.jpg

32491833.jpg

Ursäkta bildbomben men här kommer en till.
Strax efter att hon hitta ett dike som var väldigt tomt på vatten
men väldigt fullt av kolsvart sunkig lera som hon promt skulle vandra omkring i.
32491835.jpg

Visst är hon:love:
Det blir lätt så när man springer omkring som en tok över stock och sten vareviga dag;)

Ja de var faktiskt rätt lika! Samma öron och kinder. Jag har fått frågan mer än en gång om det är en schäfervalp ;)

:D
En djursjuksköterska har sagt att min hund är väldigt lik kelpie, och hon har kelpie själv.
I vissa situationer så stämmer det faktiskt, en högbent kelpie :D

Sablar vad snygg din tik är! Vilket vackert huvud! :love: *kläm kläm*

Sophie tackar allra ödmjukast :laugh:

Spillevinkeln växte faktiskt upp och blev en vacker dam :love:

Hon blir väldigt olika på kort, ibland kommer det såna där riktigt vackra kort. Hon är ganska smal egentligen i ansiktet.

Sekunderna efter (el. före) det kortet fotade jag ett mindre vackert :rofl:

DSC_0104.jpg

På detta kort är hon också väldigt lik kelpie

DSC_0289.jpg

+ Red_Chili: Om jag befinner mig i Stockholm när ni går på promenad vill jag och Spike också följa med, om vi får? :)

Gärna! :D Jag älskar ju små skägghundar. Du kan väl hojta till nästa gång du är i Sthlm så kan vi gå någon promenad, oavsett om Jenka råkar befinna sig här eller inte då? Och så går vi alla tre när vi alla tre är här och har tid samtidigt :D

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 873
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar