Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Hon ar kanon fin ... och jag gillar sarskilt "arbets bilder":D

Har kommer bild fran harom dagen pa min tjej ... Sa trott, sa trott ...:p

D7K_9167.jpg

Gärna! :D Jag älskar ju små skägghundar. Du kan väl hojta till nästa gång du är i Sthlm så kan vi gå någon promenad, oavsett om Jenka råkar befinna sig här eller inte då? Och så går vi alla tre när vi alla tre är här och har tid samtidigt :D

Javisst! Nästa gång blir 3:e augusti till 19:e och sen efter det nästan hela oktober :)

nog för att alla valpar är söta, men guud vilka charmiga bilder! :love: otroligt fin!

Så fin din bruna börjar bli. Är det antydningar till tantecken jag ser på ansikte och ben eller är det bara på bilden? Hur gick det på MH't?

Hon är superfin!

KL

Mina senaste som jag bara måste lägga ut (fast det ser hemskt ut. Som tur är så gick det bra och han kutade vidare som om inget hade hänt).

DSC_0550.jpg

DSC_0551.jpg

*fniss*

*KL*

min kompis kom över med sin systemkamera och tog massa fina bilder...

12_153686375.jpg

pussilussi! :love:
3_153686616.jpg

_sam6014_153686890.jpg

11_153687084.jpg

9_153687376.jpg

4_153687451.jpg

herejösses vad jag älskar min hund... :love: :bump:

Så fin din bruna börjar bli. Är det antydningar till tantecken jag ser på ansikte och ben eller är det bara på bilden? Hur gick det på MH't?

Tack! Ja, han är sk shaded tan, han har ett tan-anlag från mamman (krävs dubbelt för att det ska bryta igenom helt). Hela kullen ser ut så, men Grimm är nog den som har tydligast tecken :)

MH:t gick helt ok. Ett par grejjer jag hade önskat annorlunda, men de viktiga kryssen sitter rätt iaf :) Protokollet finns i min blogg som jag tror du hittar under min profil?

Så måste Chika få tala om att hon fann en semesterflirt på vår shibaträff i Umeå. Här är snygge Fumito.

Sedan kan jag inte påstå att domaren ansåg mig ha den vackraste Shiban i världen, men Matte VET! ; )
Hon som normalt har kontaktproblem med främlingar fick i alla fall personligt beröm, HP och ett "Trevlig tik" i omdömet. :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 856
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar