Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

kl

Två staffar på midsommarfirande :laugh:

4465.jpg

4508.jpg

4555.jpg

Jag bara måste fråga vad för kamera du använder för att få så fina kort:)

Jag använder oftast min Nikon D300 och mitt favoritobjektiv, 80-200/2,8. Ibland använder jag min D80 också, men sen jag köpte D300 är den mest istället för kompaktkamera :p

Vill du ha tips om bra kameror osv så finns det mängder av trådar i hem & hobby-delen av forumet: http://www.bukefalos.com/f/forumdisplay.php?forumid=93

Det paminner mig om fotografen som var bjuden pa middag hos en kompis. Han tog med en inramad bild till vardinnan som genast utbrast, "Oh sa fin. Du maste ha en valdigt bra kamera som kan ta sa fina bilder". Nar han sedan skulle ga tackade han for maten igen och sa till vardinnan, "Du maste ha valdigt bra kastruller som kan laga sa god mat". ;)

Det där har jag hört förut, och åh, det är så perfekt :rofl:

kl

Urusel bildkvalitet (mobilbild), men bilden är alldeles färsk. Hon gillade inte precis sin nya flytväst...
Foto0138.jpg
[/IMG]

Favvoleksaken. Lika usel kvalitet.
Foto0142.jpg
[/IMG]

Åååh vilka fina midsommarbilder :) Och vilken bedårande liten valpis :love:

Zolo har fått fira midsommar i Säffle där vi hyrt en liten stuga. Han blev så lycklig över att få vara utomhus hela dagarna och grävde upp och ner sitt ben så många gånger att han blev alldeles skinnflådd på nosen :(

Zolo_midsommar_-_21.jpg

Men han var nog nöjd iaf :)

Zolo_midsommar_-_2.jpg

Zolo_midsommar_-_11.jpg

Zolo_midsommar_-_5.jpg

Åka båt är också kul :)

Zolo_midsommar_-_6.jpg

Jag använder oftast min Nikon D300 och mitt favoritobjektiv, 80-200/2,8. Ibland använder jag min D80 också, men sen jag köpte D300 är den mest istället för kompaktkamera :p

Vill du ha tips om bra kameror osv så finns det mängder av trådar i hem & hobby-delen av forumet: http://www.bukefalos.com/f/forumdisplay.php?forumid=93

Tack för tipsen:) Ska läsa igen lite trådar där.

Har funderat på en bra systemkamera, men vete tusan om jag kommer ta med en sådan ut - dom blir ju genast större (inte fickformat direkt).
Just nu ligger största fokus på Canon Powershot S95. En lite mitt-emellan-kamera:laugh:

*kl*

Promenadgängets senaste tillskott, fröken Tiana. Sex månaders amstaffmix och söt som socker!

Fin vovve! :) Men vad långbent den ser ut! Vet du vad det är med än amstaff?

Jag har faktiskt ingen aning, det talas om pitbull... men det brukar mest vara ett försäljningsknep?
Vet inte heller var hunden kom ifrån mer än att någons pojkvän plockade upp henne i stockholm, men hon är hemskt trevlig och varmt välkommen till grannskapet. ^^

Okej :) Ah jag vet inte, en del kör säkert med det försäljningsknepet. Men söt var den iaf, kommer säkert bli en trevlig vovve ;)

Det tror jag också, och det blir säkert fler bilder ihop med resten av gänget i framtiden. *ler*

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 833
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar