Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Men hej Waywens! Vad kul att se dig (och Aylen) här :)

Du kommer kanske ihåg dessa här från en viss tågresa! (Delvis knapplån - det är också mina senast tagna bilder)
DSC00371.jpg

DSC00354.jpg

Kl. Grim är bra fin!

Idag var vi på lillebrors studen och vår prins var med hela tiden. Skötte sig långt över förväntan! Bilder kommer imorgon .. Nu är han stendöd efter att ha lekt hela dagen med mamma och pappas lilla tik.

Mini har fått en pool - men hon är lite skeptiskt än så länge:D

verkar djupt....
img_1068.jpg

Oooooh - nåt rör sig där borta, men vet inte om jag vågar....
img_10731.jpg

Vilken sötnosa :love:

Knapp
Här är det så varmt idag så inte ens Devon har så mycket energi och därmed ej heller hans svans :p
32472028.jpg

Kan vi gå hem nu? Jag är varm!
32472029.jpg

Kate
Kopia+av+IMG_1998.1.jpg

Dumdum
Kopia+av+IMG_2016.JPG

Hade en smula tråkigt så jag lekte lite med färger. Nåt måste man ju roa sig med.;)

Men vart har du hittat den där poolen?! :)

ICA Maxi 199 kr:laugh:
Kommer säkert hålla i 10 år, då det är hårdpplast !

Finns även liknande på ÖB (äppleformade) för lite billigare peng och för lite dyrare peng i leksaksaffärer (snäckformade och sämst kvalité enligt mig).

Det är sådana där som man kan ha antingen som liten pool eller som liten sandlåda.

KL.
Min prins har börjat simma/bada självmant!
Nu bokstavligt talat HOPPAR han i om och om igen :love:
Ska försöka fota/filma imorgon kväll efter jobbet så ska ni få se en sommarglad amstaffpojke.

Söt! Han kan ju säkert förväxlas för en Italiensk vinthund på lure coursing-träning ;)

Kl

Här är mina senaste från playdate med min mosters salukiflickor Effie (crème) och Salma (mörk fawn)

DSC_0679.jpg

DSC_0710.jpg

Kom igen, tanten!
DSC_0713.jpg

Nyyyp!
DSC_0722.jpg

DSC_0796.jpg

Puss
DSC_0816.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 928
Senast: pepp
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar