Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

..maste saga att det ar himla skont att se att aven dina vackra vita sagofroknar kan bli smutsiga :) :love:

:D Visst är det!
Just där hade Wahidah precis flugit in i ett träd och en lerpöl (på samma gång, med en duns. Hon krockade både med en whippet och trädet..) och blev.. "lite mindre ren".

Jag ska vara inloggad :confused:
Men nu går vi lite väl OT. jag försöker kika på mitt dum-msn som bråkar mer än någonsin...

kl

Unos valpar har hunnit bli 3v :love:
26728_10150151195985153_591585152_11764419_1075135_n.jpg

Lille herrn själv idag från vårruskiga kbh, har haft han i nästan exakt 2,5år nu, gud vad tiden springer iväg :eek:

26531_375402476155_589361155_4376607_4304568_n.jpg

26531_375402481155_589361155_4376608_1967981_n.jpg

Men du vad söta de var.
De kan inte vara stora :laugh: som små ärtor!
Vad väger en sån liten parvel? När jag fick hem mina papillon så var de mindre än kattungar i samma ålder.

Ganti beslutar att han inte kan vänta med att bada, så tar sitt premiärdopp i en djup vattenpöl...
2010_03_26_039copy.jpg

2010_03_26_037copy.jpg

Himla harliga vattenbilder ni slangt upp!!

-Get offa me ya Fat thing!!
DSCF1641.jpg

Tanzen?
DSCF1634.jpg

smygasmyga
DSCF1652.jpg

Han hinner inte riiiiiktigt med, men han forsoker i alla fall :)
DSCF1621.jpg

O springer man inte som darar ser det oftast ut sa har:

DSCF1632.jpg

Ser ut att ha skoj :). Ganti får vänta tills sjön har blivit fri från is, var ingen is i kanten. Lite besviken blev han när vi bara gick förbi sjön idag... Hålen med vatten duger bra på stora fårfältet...

Jag tar mig friheten att posta en bild jag fotat, på en hund som inte är min :p MEN det är en bukehund, nytillskottet Google som ägs av Lady_A.

DSC_0814copy.jpg

Jag tycker inte att han ser riktigt bekväm ut med att bli fotad? Förföljde du honom eller vad är anledningen till den blicken? ;)

Fan vad han ser missnöjd ut! Han som jämt brukar se glad och busig ut! han är säker sktisur för att han inte får en massa saker där! Inte äta rutten fågelmat, inte leka med dina tjejjer och dessutom måste han ha koppel på sig!!!! INTE nöjd valp :p

Jag har precis börjar få använda sambons kamera så mycket bilder blir det! Inte så bra dock...
Här kommer ett gäng på hur det kan se ut här hemma om dagarna:
Google och Zoria leker
DSC02330.jpg

Stora pojkarna Flipper och Cerberus
DSC02335.jpg

Två ganska misslyckade försök att få med alla 4 hundarna på bild, alla är dock med!
Zoria ser så underbart rolig ut här
DSC02342.jpg

DSC02343.jpg

Två bilder som husse tog igår på Googles första "riktiga" promenad.
DSC02354.jpg

DSC02355.jpg

Jag tycker inte att han ser riktigt bekväm ut med att bli fotad? Förföljde du honom eller vad är anledningen till den blicken? ;)

Han blev förföljd. Han fick inte äta roliga saker han hittade på marken. Han ville leka med min Wahidah, men hon var bara rädd för honom och sprang ifrån så fort han kom nära. Inget var nog riktigt som han ville att det skulle vara :p

Dagsfärska bilder på mina jyckar! :D
Så underbart skönt med snöfria skogar å härlig vår ute!! :laugh:

Jaffa
xpwop2.jpg

Buffa
105ttzt.jpg

Buffa släpper loss, härligt med vår.
11jte68.jpg

Buffa å Jaffa innan snön försvann.
21jccqx.jpg

Buffa kan verkligen se såååå fånig ut :D
25q6g6q.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
347
· Visningar
19 519
Senast: Trott
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 222
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 308
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 922
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024