Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Sötnosar :love: Grim ser ut som en liten farbror! Vad har hänt med hans tassar?

Han inte bara ser ut som en liten farbror, han beter sig ofta som en sådan också. ;) Tassarna har han en del problem med och har gått med bandage i 2 omgångar nu i 1 månad. Trolig diagnos SLO. :(

Åh fy fasiken vad jobbigt, hur får ni reda på diagnosen och när?

Knapp
Nu är ju inte dessa bilder nya men eftersom att jag inte varit aktiv här på länge så får de betraktas som de senaste :p

Devon med sina kloka ögon.
1074261_10151902039870912_111984125_o_zps6090e3d9.jpg

Och inga ögon alls.
1004888_10151717880895912_1245130345_n_zps862ea7f5.jpg

:D

Åh fy fasiken vad jobbigt, hur får ni reda på diagnosen och när?

Allting talar för SLO och veterinären lät ganska säker på att det är det. Vet inte om/när vi får en diagnos på papperet, så att säga. Men han får behandling mot det (stor dos omega 3 samt biotin).

squarepants: Tack! Så fort tillskotten han får börjar göra sitt borde det bli lite bättre.

*KL*

Bentley ställdes ut för första gången för ett par veckor sedan, han fick fin kritik men behöver växa till sig lite så det blev ett Very Good. Det är jag jättenöjd med även om jag naturligtvis tycker att han är finast i världen!

bentleyutstaumlllning_zpsc5837171.jpg

(jag har tillåtelse att använda bilden)

Allting talar för SLO och veterinären lät ganska säker på att det är det. Vet inte om/när vi får en diagnos på papperet, så att säga. Men han får behandling mot det (stor dos omega 3 samt biotin).

Hugadeligen :( Hoppas att tillskotten gör att han får ett drägligt liv ändå!

Misiaczek: Fy vad söt!

Ni har ju en del att skryta med också. ;) För övrigt tycker jag att det är superfint när en kelpie har en annan färg än den vanliga bruna. :)

Fina Sarek! Är ju skarpt förälskad i hans syrra Stila :love: Har en förkärlek till svarta kelpies!! Och grattis till fint resultat!!

Sent omsider kommer här lite bilder på Zolo:

20131006-102818.jpg

Zolo och Sareks syster Stila :)

20131124-102117.jpg

20131112-192743.jpg

20131110-210427.jpg

20131104-081754.jpg

med syster Cajsa :)

20131031-230804.jpg

Zolo älskar sin simning :)

20131019-203516.jpg

Min prins <3

20131016-080136.jpg

kl.

Här kommer bilder från dagens schnauzerröj. Dessa två är stormförtjusta i varandra, båda kommer från samma kennel och är omplaceringar som hämtades samtidigt, så dessa två är kompisar sedan länge. Lite lyckat blev det ju att vi är två kompisar som tog hem varsin så de två kan fortsätta träffas och röjja lite. Den svarta är min och svart/silver är min kompis hund.

Ja syster Stila är SÅ himla häftig! En riktig arbetsmyra :love:

Zolo är också fin, han har ett vackert ansikte! Inte sådär plufsigt och bulldoggaktigt som de kan ha ibland.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 891
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
353
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 529
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar