Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

KL

På besök på Husaby Hästklinik..:)
wp_20131025_003_526ac51fddf2b36e80122e2c.jpg

Några tagna för ett par veckor sedan, men tror inte att jag har visat dem..
dscf7086_5258592d9606ee22f4bd5040.jpg

dscf6979_525858d1e087c35981390a51.jpg

dscf6959_525857a59606ee02ea4ca955.jpg

dscf6997_52585908ddf2b30917143abb.jpg

Och så min nya stjärna.. 3 veckor på bilden, som är taget igår..:love:
Helsyster till den ovan..:D
3_veckor_7_52711f23e087c369dea0697c.jpg

Mvh Domino_s

Alltså, jag skulle ju ut med hundarna. Hur ska det gå till när jag dör sötdöden?

Åh vad jag önskar att Quando också fattade det här med dåligt väder... Han bara skuttade runt och tyckte det var ball med stormen i måndags! :banghead:

Åh vad jag önskar att Quando också fattade det här med dåligt väder... Han bara skuttade runt och tyckte det var ball med stormen i måndags! :banghead:

Säger det samma :D Önskar att mina hundar bara EN gång kunde vilja stanna inne när det är +8 grader och hällregnar. Men nej då. Dom är lika glada oavsett väder!

kl.

Igår flyttade denna sötnos hem till mig! Han är en 2åring (mellan)schnauzer som hittills varit väldigt lättsam och trevlig.

Jag är helt förtjust! :love:

Jag som är boxer tok sen barnsben, praktiskt taget uppväxt i boxervalp lådan, måste säga gud va fin hon är! Ser ut att vara i riktigt toppentrim och dom ögonen gör att min själ smälter :love:

Vart kommer hon ifrån?

Och till alla er andra, gud vilka fina hundar ni alla har, läser och kollar på era bilder ofta men inte skrivit något tidigare. Har ingen hund just nu så känns som jag inte har så mycket att bidra med. Så istället njuter jag av alla era vackra bilder på kanon söta och snygga vovvar ;)

På fika inne hos Ida, "mormor och morfar". De gillar kökssoffan;)

601102_10151872232708666_1861477937_n.jpg

Fruktansvärt söt, har hon alltid öronen så där? :D

Måste ju visa min egna brud, tyvärr ett år gammal bild och lite tunn vid det tillfället:

IMG_7062.jpg

:love:

*KL*

En viss herre som inte var alltför imponerad av mig tidigare idag. Men så går det när man inte lyssnar på tillsägningarna om att sluta slicka på bandagen. Han fick slippa den efter en stund och har skött sig efter det. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 800
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
340
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 381
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 403
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar