Senast tagna bilden del VI

Sv: Senast tagna bilden del VI

Ja, min lilla Bissi är numera korthårig, nästintill naken!!:o Hon är en Löwchen på 1,5 bast.

1375026_10151799619256773_632696811_n.jpg

Och då fryser man plötsligt ibland, och behöver både ligga på fårskinnsfäll och ha fleecefilt på ryggen! Här med mig på jobb.

1235268_10151799693086773_415078223_n.jpg

Vilka snyggingar! Är den bruna ny?

--

Var ett tag sen jag var aktiv här, hänger mer på hästforumen nu :)
Men vill bara visa min mammas irländare, han är djävulskt snygg :love:

Jag har börjat ändra uppfattning om dom, denna killen är bara 6 månader och inte särskilt världsvan men betedde sig som om han alltid bott här! Väldigt självklar, lättfostrad men ändå tuff :)

*kl*

Senaste. Ny-ekiperad i VGW-sele och expanderkoppel, promenaden har aldrig varit så okomplicerad :love:

Glada skrälle :love: :D

Pälsen ser fin ut! Har du bytt foder eller blev det bättre av sig själv? :)

Du menar min vovve? Jo, vi har bytat foder från Eukanuba till Acana :) Hon har gått upp 1½kg, fått mycket finare päls och bygger lättare muskler, och allt på bara lite mer än 1 månad. (Vi började med fodret ett tag efter första bilden togs)

Tagen 24 Juli
voaotd.jpg

Tagen 29 Sep
2r6h21k.jpg

Inte världens bästa bild men den enda där hon står upp på från förra foto tillfälle :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 796
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 372
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30