TygerTyger
Trådstartare
När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
Ska till gotland med mor, sambo o mammas hund! Sen blir det väl till att renovera husNär ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
Jösses! Hinner du jobba något mellan all semester?Bergen, Norge nästa vecka, Belgien och norra Frankrike i månadsskiftet mars/april, Skottland i april, cykla genom Spanien norr till söder i maj/juni, norra Finland i juli, Estland, Lettland, Litauen i aug/sept, bergsklättring i Nepal i okt/nov och sedan någon rolig vinterresa, men den har jag inte bestämt när den blir av än, kan lika gärna bli i januari.
Sambons semester är inte beviljad ännu men det står nog inte på. Jag tar semester i juni och juli i vart fall. Säkert en liten bit in i augusti också, egenföretagare så jag kan styra lite själv.När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
Efter att ha varit både i Italien förra sommaren och i Österrike nu i vintras så tänkte jag och mannen hålla oss i Norden. Sonen är bara 15 månader och även om han åker i princip gratis så passar det inte riktigt med den typen av semester ännu.När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
Jösses! Hinner du jobba något mellan all semester?