Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min slyngel är så seg in i fotposition, t ex från sitt-framför (rally) men också i andra sammanhang. Har ni tips på hur jag kan få det bättre? Jag skulle vilja ha ett "fot" där hunden bara längtar efter att få komma in och tar sig till position snabbt som sjutton.
Använd kloss och träna!
Ja kloss är perfekt för att lära in och gå tillbaka och detaljpilla!
Jag brukar leka kull också. Det tränar inte ingångar men höjer värdet på positionen. Dvs hunden självmant komma upp i fot. Efterhand gör jag det svårare och svårare att följa, tvära vändningar osv, lite som @Monstermom beskriver.
:ROFL: nej lite slö från början är inte denna hunden... snarare behöver lugna sig för att kunna fokusera på arbetet. Dessutom i slyngelåldern så vi kämpar...Är hunden lite "slö" från början så .
Min slyngel är så seg in i fotposition, t ex från sitt-framför (rally) men också i andra sammanhang. Har ni tips på hur jag kan få det bättre? Jag skulle vilja ha ett "fot" där hunden bara längtar efter att få komma in och tar sig till position snabbt som sjutton.