Kaffe dricker jag,men inte vilket kaffe zom helzt men det vet nog dom flezta kaffedrickare.Det skriver jag alltid med. Inget te eller kaffe går ner här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kaffe dricker jag,men inte vilket kaffe zom helzt men det vet nog dom flezta kaffedrickare.Det skriver jag alltid med. Inget te eller kaffe går ner här
Kaffe, juice,choklad,läzk,vitt vin, rabarberzaft,nyponzoppa mm mm finnz mazzor att välja påMin hjärna går lite sönder när någon säger att de inte gillar te. Men, men, men... vad DRICKER du då?
Mvh,
Hon som inte dricker alkohol, läsk eller något annat med kolsyra i, och helst inte kaffe heller
och vatten! få andra drycker slår riktigt gott vattenKaffe, juice,choklad,läzk,vitt vin, rabarberzaft,nyponzoppa mm mm finnz mazzor att välja på
Ja! Det är så himla kul!Köpt mer tillSS nu, än till någon i familjen
En av mina ledtrådar förra året var: jag dricker INTE te
Det skriver jag alltid med. Inget te eller kaffe går ner här
Rosa… fick mig att tänka på att det är obligatoriskt att @athena_arabians får något med en flamingo på även om det inte står i hennes ledtrådarOch jag skriver alltid med att jag är "allergisk" mot rosa och starka dofter..
Jag har fortfarande inte kommit på något bra att köpa - men det ska nog lösa sig
Rosa… fick mig att tänka på att det är obligatoriskt att @athena_arabians får något med en flamingo på även om det inte står i hennes ledtrådar
Nja, alltså. Det är ju inget som säger att man pratar helt sanning om man skulle skriva ngt.Är det nu när första paketet är skickat man inte längre borde yppa något om hur det går eller inte går med sitt handlande .