Samma här, förstår din frustationJag så många kartonger sparade just inför jul.. tror ni någon av dem passar till mitt ss paket?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, förstår din frustationJag så många kartonger sparade just inför jul.. tror ni någon av dem passar till mitt ss paket?![]()
Precis så.. va fan liksom..?!Samma här, förstår din frustation. Antingen för smått, precis för litet eller så druknar paketen i kartongskrället. Nått där emellan verkar inte riktigt existera märkligt
![]()
Jag fick väldigt svåra ledtrådar och jag har inte en enda idé.![]()
Ja det är det där med att göra klart alltNu är jag igång äntligen! Idéerna är klara så nu ska det bara verkställas också!
Det hade mitt också varit om jag haft en kartongjävel som passade..Hörrni, nu är första klappen officiellt påväg!![]()
Jag fick väldigt svåra ledtrådar och jag har inte en enda idé.![]()
En av mina ledtrådar förra året var: jag dricker INTE teAsch, slå till på klassiker som te, godis/choklad och några fina ljus - det kan inte gå fel?Själv har jag äntligen lyckats göra en beställning och hann dessutom byta ut den första idén mot denna - som bättre än den första täcker ett av de områden jag vill få in! En grej har jag har haft i bakhuvudet från början, lättfixat, och så återstår bara lite extra smått och gott, sedan kan det nog påbörjas paketinslagning nästa helg. Roligt!
Det skriver jag alltid med. Inget te eller kaffe går ner härEn av mina ledtrådar förra året var: jag dricker INTE te