Secret Santa 2023

Framtida presentationsbild för SS. Lite oklart varför det är en strand med en palm där dock, det kanske är summer santa?
(det är AI som gjort bilderna)
1701681603426.webp

I brist på annan sysselsättning kan jag fortsätta lite till, tänker ett det blir en bra distraktion från vem som skickat och inte.

Först ut, den lite gulliga secret santa med sin obligatoriska hamster (som tyvärr fick en utväxt, veterinär någon? behöver hen opereras?) och flamingo:
1701682240702.webp

:rofl: (tänk den rullande som tidigare för mer effekt)
Flamstern får en att kika några extra gånger vad sjutton det är och bild nr 3 hade jag helt klart velat ha som tavla:love1:

Nackdelen med att bo landet och att blir ett sabla snövädret. Det blir lika med att beställa på nätet och med de oron för om det ska komma hit i tid för att hinna skickas i tid.
Hoppas min utvalda har överseende med att det kan bli antingen sent eller något helt annat än vad det var tänkt.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
4 674
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 281
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka