Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill förtydliga om att jag aldrig bad om en bild på en kriminell tomte. Jag ville bara ha en maskeradOch sen kom denna… Jag hoppas att inte detta är min secret santa… den verkar inte så jättetrevlig. Och har det obligatoriska skurk-djuret i knät:
Visa bifogad fil 133434
”Lägg upp ett tack-inlägg och gissa tomte när du öppnat klapparna or else…”Eller 4 Nu börjar det bli mörkt här!
Jag blev först förskräckt för att du gjort en tomte med blackface, sedan zoomade jag in och blev lugn. Haha.Jag vill förtydliga om att jag aldrig bad om en bild på en kriminell tomte. Jag ville bara ha en maskerad
SääääääääkertJag vill förtydliga om att jag aldrig bad om en bild på en kriminell tomte. Jag ville bara ha en maskerad
Jag vill förtydliga om att jag aldrig bad om en bild på en kriminell tomte. Jag ville bara ha en maskerad
Nej här är det bara äkta AI-stickade rånarluvorJag blev först förskräckt för att du gjort en tomte med blackface, sedan zoomade jag in och blev lugn. Haha.
Bara för dig:Min felläsning "Secret Satan" kanske inte var så fel ändå?
höll på att sätta något i halsen här men insåg sen att jag inte åt på någotMin felläsning "Secret Satan" kanske inte var så fel ändå?
Nej bara man inte säger om man har skickat eller ejÄr det nu när första paketet är skickat man inte längre borde yppa något om hur det går eller inte går med sitt handlande .
Vad har du använt för att göra bilderna?
Men, om man säger hur handlingen går är dt ju samma sak som att säga att man inte skickatNej bara man inte säger om man har skickat eller ej
Nu förstår jag varför man kallar mottagaren för offer!Inspirerad av @cili så roade jag mig också med att göra en AI-bild men vi får verkligen hoppas att någon inte får den här secret santa mycket oklart varför den blev så hrmm ondskefull
Visa bifogad fil 133450