Nu förstår jag varför man kallar mottagaren för offer!
Föreslår verkligen inte den till ny bild för secret santa förmodligen skulle det skrämma bort samtliga nya potentiella deltagare som inte varit med tidigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu förstår jag varför man kallar mottagaren för offer!
https://www.bing.com/images/createVad har du använt för att göra bilderna?
JA!Kan man slå in tomma kartonger bara för att det är roligt att välja papper, snöre etc?
Sambon tyckte inte att vi skulle ge varandra julklappar i år, t ex. Men om han får ett paket med ingenting...?
Tråkig sambo. Klart man ska ha julklappar!Sambon tyckte inte att vi skulle ge varandra julklappar i år, t ex. Men om han får ett paket med ingenting...?
Till min mottagare: var inte orolig! Du har nog varit snäll i år och får mer än bara luft i paketen.
Inspirerad av @cili så roade jag mig också med att göra en AI-bild men vi får verkligen hoppas att någon inte får den här secret santa mycket oklart varför den blev så hrmm ondskefull.
Visa bifogad fil 133450
Man får skriva hur mycket som helst även om man inte hade möjlighet att delta i leken i år.Ska sluta spammare er tråd nu.
Sambon tyckte inte att vi skulle ge varandra julklappar i år, t ex. Men om han får ett paket med ingenting...?
Till min mottagare: var inte orolig! Du har nog varit snäll i år och får mer än bara luft i paketen.
Funderar på om detta är bilden av Big santa @Nixehen när någon deltagare inte skickat kollinummer i tid
Ska sluta spammare er tråd nu.
Lånar."Spamma" hur mycket du vill för min del ❤
Haha! Snarare när någon struntar i att skicka klapp och jag måste kalla in reservtomte i absolut sista minuten. (Som tur är har det hänt väldigt få gånger genom åren att folk betett sig så.)Funderar på om detta är bilden av Big santa @Nixehen när någon deltagare inte skickat kollinummer i tid
Ska sluta spammare er tråd nu.
Jag fick väldigt svåra ledtrådar och jag har inte en enda idé.
Woho!
Imorgon väntas sista leveransen och jag har slagit in det jag redan fixat. Supertaggad! Jag vill så in MASSOR av julklappar, men det verkar mest bli SS-klapparna jag får slå in i år.
Kan man slå in tomma kartonger bara för att det är roligt att välja papper, snöre etc?