Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förra Äret var en fulltrÀff!!!MÄste man inte! Förra Äret gjorde jag inte, i Är ja .
Förra Äret var en fulltrÀff!!!
JaâŠmenâŠ1. Maratonlöpare pĂ„ natten
2. TrÀdgÄrdsentusiast, grÀver men planterar inget
3. Ălskar majs
4. Stort intresse för rör
5. Badar Ă„ret runt i sand
Finns det ngn bild pÄ denna omtalade skylt?Förra Äret var en fulltrÀff!!!
japp. i förra Ă„retz trĂ„dJaâŠmenâŠ
Löpband, en trÀdgÄrd m sandstrand, popcorn o plaströr.
Billigt dettaâŠ.
Finns det ngn bild pÄ denna omtalade skylt?
Ăr det Ă„rets första klappar som kommit fram? Milstolpe!Jag brukar ha flyt och fĂ„ paket i sluttampen men i Ă„r fĂ„r jag tydligen sukta lite extra lĂ€nge!
Äh va fina paket!Jag brukar ha flyt och fÄ paket i sluttampen men i Är fÄr jag tydligen sukta lite extra lÀnge!
à h vilket fint papper!Jag brukar ha flyt och fÄ paket i sluttampen men i Är fÄr jag tydligen sukta lite extra lÀnge!
FrÄga sen.à h vilket fint papper!
GÄr vÀl inte frÄga trÄden var det Àr köpt
Ja men jag vill ju ha det nuFrÄga sen.
Startar du listan?Jag brukar ha flyt och fÄ paket i sluttampen men i Är fÄr jag tydligen sukta lite extra lÀnge!
Hm.. svagt minne om att det hĂ€nde förra Ă„ret med?Tja, jag antar att jag inte behöver fixa nĂ„gon ledtrĂ„d. Det KAN vara sĂ„ att jag vid ett tillfĂ€lle rĂ„kat lĂ€gga ett paket i en kartong som Ălva sedan hittade och gjorde en noggrann inspektion utav...
FortsĂ€tter du att lĂ€gga paket i katternas kartonger?!Tja, jag antar att jag inte behöver fixa nĂ„gon ledtrĂ„d. Det KAN vara sĂ„ att jag vid ett tillfĂ€lle rĂ„kat lĂ€gga ett paket i en kartong som Ălva sedan hittade och gjorde en noggrann inspektion utav...