Hm.. svagt minne om att det hände förra året med?
Fortsätter du att lägga paket i katternas kartonger?!
Varför lära mig av mina misstag när det är så mycket enklare att upprepa dem om och om igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm.. svagt minne om att det hände förra året med?
Fortsätter du att lägga paket i katternas kartonger?!
På ett sätt smart. Behöver ju aldrig fundera på ledtråd. Som vi andra får slita med. Det sköter sig ju självt.Varför lära mig av mina misstag när det är så mycket enklare att upprepa dem om och om igen?
Om man vill vara sneaky och förvilla mottagaren, och har en egen katt (eller kan låna en) i samma färg som @Caoimhe kan man stoppa ner den i kartongen för att sprida päls en stund innan man ska packa.På ett sätt smart. Behöver ju aldrig fundera på ledtråd. Som vi andra får slita med. Det sköter sig ju självt.
Det börjar lukta genomtänkt detta!Om man vill vara sneaky och förvilla mottagaren, och har en egen katt (eller kan låna en) i samma färg som @Caoimhe kan man stoppa ner den i kartongen för att sprida päls en stund innan man ska packa.
Men om mottagaren är allergisk får man nog tejpa fast en antihistamin på kartongen också, att förtära innan sagda kartong öppnas
Jag som är superallergisk mot katt, bad uttryckligen att få slippa katthår i paketen.Om man vill vara sneaky och förvilla mottagaren, och har en egen katt (eller kan låna en) i samma färg som @Caoimhe kan man stoppa ner den i kartongen för att sprida päls en stund innan man ska packa.
Men om mottagaren är allergisk får man nog tejpa fast en antihistamin på kartongen också, att förtära innan sagda kartong öppnas
Det är lugnt, du får ju ett kuvert med antihistamin utanpåJag som är superallergisk mot katt, bad uttryckligen att få slippa katthår i paketen.
Så jag hoppas innerligt att inte alla kör på lånad katt-varianten.
Men gud vilket snyggt papper!!Jag brukar ha flyt och få paket i sluttampen men i år får jag tydligen sukta lite extra länge!
Jag vill att min nästa leverans till jobbet består av inslagna paket. Jag lär få ungefär 8 lastpallar med delar, i paket i precis lämplig storlek för att vara julklappar, någon gång under den närmaste veckan. Hoppas att tomtarna på företaget som skickar sköter sigVår IT-avdelning har fått för sig att slå in allt de skickar ut(som inte är för stort då, typ kablar o sånt) som julklappar. Himla kul idé! Det gjorde det lite lättare att stå ut för jag är sugen redan nu på att öppna det kommande ss-paketet Mina stjälpredor här hemma anser att jag är dålig på det här med paket dock, de hävdar bestämt att tomtebarnet vill ha dreamies eller party mix... jag är inte av samma åsikt, blir nog lite torrt
Vad smart du är. Det är inte jag.Bara så ni vet så är det ju rätt lätt att sålla bort tomtar eftersom de säger att de inte skickat än