Secret Santa 2023

Jag vill att min nästa leverans till jobbet består av inslagna paket. Jag lär få ungefär 8 lastpallar med delar, i paket i precis lämplig storlek för att vara julklappar, någon gång under den närmaste veckan. Hoppas att tomtarna på företaget som skickar sköter sig 😀
Håller tummen, så mycket roligare om det är inslaget 😃

På tal om fina julpapper, har ni sett årets på Rusta? Alltså, julbyn! Herregud :love: Köpte en rulle och hela skiten gick åt till en enda julklapp, ångesten var ett faktum :rofl:

(Det här ska inte på något sätt ses som en ledtråd då mitt lager av julpapper inte är begränsat till Rustas utbud - sorry not sorry! :D )

På tal om fina julpapper, har ni sett årets på Rusta? Alltså, julbyn! Herregud :love: Köpte en rulle och hela skiten gick åt till en enda julklapp, ångesten var ett faktum :rofl:

(Det här ska inte på något sätt ses som en ledtråd då mitt lager av julpapper inte är begränsat till Rustas utbud - sorry not sorry! :D )
Alltså jag behöver bild på julby-pappret! 😍

Bifogade filer

• 20231207_185012.webp
    20231207_185012.webp
    429,8 KB · Visningar: 50

Jag vet! Livsfarligt... Även Dollarstore hade flera fina. Jag behövde inte alls mer julpapper och kom hem med alldeles för många rullar efter min senaste shoppingtur. De bara anföll. Det är som fröpåsar, plantor, blommor, tyger och garn. Man har inte en chans! Plötsligt har de bara köpt sig själva. :bag:

Jag hann glömma vad jag hade beställt och undrade oroligt vad annat jag väntade på än den jag faktiskt mindes. Tills det kom ett paket hem med en annan julklapp med en kartong som jag nästan blev lyckligare över än innehållet :angel:
Då kom jag på att en SS julklapp ligger ju på pianot under mina födelsedagspresenter... :o:angel:

Ingen panik alltså, den är hittad! :angel:

Jag vet! Livsfarligt... Även Dollarstore hade flera fina. Jag behövde inte alls mer julpapper och kom hem med alldeles för många rullar efter min senaste shoppingtur. De bara anföll. Det är som fröpåsar, plantor, blommor, tyger och garn. Man har inte en chans! Plötsligt har de bara köpt sig själva. :bag:
Ha! Jag var på Dollarstore idag. Plockade upp en rulle men stoppade kvickt ner den och gick iväg 🙈

Omg! 😍😍 Rusta sa du? 🤓
Yes! De har lite annat fint också, vad sägs om det här gulliga: https://www.rusta.com/se/sv/julpapper-p771213430509.aspx
Eller den här: https://www.rusta.com/se/sv/julpapper-p771213430510.aspx

Men julbyn är ju klart finast :love: Jag måste nog köpa nån rulle att aldrig använda :laugh:

Åh vilket fint papper! 😍
Går väl inte fråga tråden var det är köpt 😒
Trodde att jag såg just det papperet på Lagerhaus idag och blev först jätteglad, men tyckte sen att det var ju mycket tråkigare färger än jag mindes från bilden på buke. Men nu när jag kollade på bilden igen så var det ju jättefina färger så det kan inte ha varit det papperet jag såg. 😄

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
4 838
Senast: zassoo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 288
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katthår
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat