Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det hade jag också tänkt.. Gick sådärJag tänkte vänta tills ikväll men börjar ändra mig
Inte jagAttans, men då gissar jag på @cili istället. Det skulle även kunna vara @athena_arabians Men Cili först!
Men då, jag som tyckte att jag borde ha rätt. Jag börjar misstänka att jag krånglar till det för mig mer än vad jag borde. Jag ska nog kika på anmälningslista, så vidare det inte är @athena_arabians som sitter och småfnissar och är min tome.Inte jag
Åh vilka fina pepparkaksformarJag blev så rörd att jag nästan började gråta! Ett pussel, flera hästpepparkaksformar och så egna keramikverktyg och en jättebra bok om keramik!
Visa bifogad fil 108886
Känner mig ganska säker på att det är @parellikusken som varit så fantastisk?
Jag kan ju inte avslöja, du får kolla vilka som är med@Ninnurur Är jag helt ute och cyklar med mina andra två gissningar? Känns som att du vet vem min tomte är
De är med båda två som jag gissat på och jag har svårt att ge mig till tålsJag kan ju inte avslöja, du får kolla vilka som är med
Det stämmerKan @Calmiche vara min tomte?
Det var jättegott så tack ska du haStämmer alldeles utmärkt hoppas kaffet smakade gott