Secret Santa 2022

Jag blev så rörd att jag nästan började gråta! Ett pussel, flera hästpepparkaksformar och så egna keramikverktyg och en jättebra bok om keramik! :heart
20221224_113040.webp

Känner mig ganska säker på att det är @parellikusken som varit så fantastisk? :love:

Tomte - Offer

Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L

Sen blev mitt leende bredare och bredare för varje paket jag öppnade, klapparna var verkligen helt perfekta och jag har en enormt generös tomte! En stålmugg med karbinhake som jag kan knäppa fast utanpå ryggsäcken på nästa vandringstur, en utfällningsbar korvpinne som dessutom var supersnygg, en penna som jag kan ha när jag ska lösa korsord, ett par extremt gosiga sockar (och jag som just slängt ut 2 av mina 3 par mys-sockar då de hade hål överallt!) och sist men inte minst två påsar mumsigt svenskt godis. Jag blev lite extra glad för muggen och sockarna, det är verkligen saker jag tänkt att jag behöver men inte kommit till skott att köpa!

2.jpeg

Tusen tack till min snälla tomte! Ledtråden, "jag har en brun liten stjärna som springer så gärna", ger mig inga idéer sådär instinktivt men jag börjar med att gå på magkänslan: @Cattis_E, är du min tomte?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 304
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare