Varsego, hoppas du gillar chokladenTack så jättemycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varsego, hoppas du gillar chokladenTack så jättemycket!
Barnen och hunden fick sina precis, tack snälla tomten. varsin reflex och Loppan är lite sur för att hon inte fick äta upp hela påsen med godis, hon hävdade bestämt att hon inte alls skulle få ont i magen Mina tänkte jag vänta med till ikväll när jag kan öppna i lugn och ro.
Visa bifogad fil 108907
Ja jag ärVisa bifogad fil 108834
Så fina klappar! Katterna fick leksaker, Esther är redan igång och leker med råttan. Lukas fick en jultröja och tuggisar. Han var väldigt intresserad när jag öppnade paketet! Jag fick julkulor att måla själv, choklad som ska bli väldigt spännande att smaka och pepparkakor som luktar himmelskt! Superstark @cewe (som jag tror är min tomte)!
Tusen tack!Ja jag är
(Japp bor nära ett ÖoB som du gissade tidigare )
Och det här blev bara fel. Jag har alltid haft min Insta öppen, men valde av olika orsaker att låsa den bara ett par dagar innan offren delades ut. Hade inte en tanke på att jag angett den i min anmälan.Ett tips om man lämnat ut sina sociala medier att göra dessa offentliga ett tag så tomten kan snoka runt lite
Stämmer väl! Hade ingen aning om att det var just den som dog så det var ren lucky shot! Lovar att det inte är så att jag dödat den själv i förväg för att verka spot onVisa bifogad fil 108862
Tack snälla tomte!
Finkaffe och muminkakor. Och, en dahliaknöl! Den är dock inte med på bild för den kommer till våren. Hur kunde du veta att min café au lait-gick förlorad i somras? Jag är sååå glad och tacksam!
Fick inte med någon ledtråd (tror jag?) så jag går på kaffets inköpsort och @EZMK bostadsort som står i profilen. Är du min tomte?
Du får leta vidare. Jag är redan avslöjad som tomte år @sweepVisa bifogad fil 108902
Åh vad glad jag blev! Jag har inte något eldstål sedan tidigare och särbon retar mig alltid när vi sitter på älgpass för jag alltid får lov att låna hans Ljuset är ju jätteläckert förklätt till en björk och perfekt nu, jag tänder allt minst ett ljus på kvällen så här års
Katten är ute just nu, det är därför leksaken ligger kvar Hon älskar allt från Yeowww
Jag och Isis tackar vår snälla tomte som jag tror är @Jeps
Du får leta vidare. Jag är redan avslöjad som tomte år @sweep
Helt rätt!Jag gissar på @Houdinie?
Tack igenHelt rätt!
God Jul!