Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag glömde lägga till att Halcyon gissat rätt men nu så.Tomte - Offer
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Stämmer. Trodde du skulle ta det fort på grund av att jag skickade i mitt vanliga namn. Vågade inte annat på grund av tullen.Sen blev mitt leende bredare och bredare för varje paket jag öppnade, klapparna var verkligen helt perfekta och jag har en enormt generös tomte! En stålmugg med karbinhake som jag kan knäppa fast utanpå ryggsäcken på nästa vandringstur, en utfällningsbar korvpinne som dessutom var supersnygg, en penna som jag kan ha när jag ska lösa korsord, ett par extremt gosiga sockar (och jag som just slängt ut 2 av mina 3 par mys-sockar då de hade hål överallt!) och sist men inte minst två påsar mumsigt svenskt godis. Jag blev lite extra glad för muggen och sockarna, det är verkligen saker jag tänkt att jag behöver men inte kommit till skott att köpa!
Visa bifogad fil 108894
Tusen tack till min snälla tomte! Ledtråden, "jag har en brun liten stjärna som springer så gärna", ger mig inga idéer sådär instinktivt men jag börjar med att gå på magkänslan: @Cattis_E, är du min tomte?
Jag har redan 11hål i öronen..Du får väl ta flera hål i öronen
Nej, jag tomtade åt _Elly_Eller kanske @Houdinie ?
När jag kollade lite snabbt så trodde jag att det var en gädda på ljuset...Visa bifogad fil 108902
Åh vad glad jag blev! Jag har inte något eldstål sedan tidigare och särbon retar mig alltid när vi sitter på älgpass för jag alltid får lov att låna hans Ljuset är ju jätteläckert förklätt till en björk och perfekt nu, jag tänder allt minst ett ljus på kvällen så här års
Katten är ute just nu, det är därför leksaken ligger kvar Hon älskar allt från Yeowww
Jag och Isis tackar vår snälla tomte som jag tror är @Jeps
Stämmer bra det, kändes som om att det blev lite väl lättgissat med ljuset!Ok... nu är jag nästan helt säker på @Keb71 är min tomte?
Nej. Jag är Mineurs tomte, vilket hon gissat.Okej, jag ger det ett nytt försök. @Cattis_E , kan det vara du som är min tomte?
Närbild på nyckelringen den skall jag genast sätta på bilnycklarna, tur vi har flera för maken vägrar nyckelring men han behöver ju inte använda den. Jag blev superglad
Visa bifogad fil 108919
Jag tror att @athena_arabians är min fantastiska tomte
Det kan nog finnas spår av somali! Det är helt omöjligt att sticka utan att ha katter hängande i garnet eller liggande i garnpåsen.Alltså allt är så fint! Mössan kommer att användas flitigt. Alla katterna här (även mammas) är superintresserade av den - jag tror den doftar lite somali. Lyllos mig som fick så fina klappar!
Enhörningen ligger ju i min handväska@cirkus - din tomte hälsar att det ska finnas en liten julklapp till i paketet med enhörningen. Så att du inte råkar kasta den.
Hmm. Texten på en av juletiketterna var iofs en liten ledtråd iaf. Men som sagt. Återkommer.Och de här fina sakerna var inuti.
Knäckebröd till hästarna.
Ankgodis till katterna. Ena katten har redan smakat och ville ha mer.
En rolig mössa och lindt mörka chokladkulor.
Tack snälla tomten! Har inte lyckats lista ut om något av det är någon ledtråd.
Tyvärr har jag inte hunnit klura något på vem du är ännu. Och efter denna morgon så fungerar inte min hjärna just nu. Så jag måste be att få återkomma.