Secret Santa 2022

CD7A8069-D33F-4A0D-818C-5E57AA94841D.webp

Tack sĂ„ mycket hemliga tomte! đŸ„° Jag fick tvĂ„ fina skrivböcker, tvĂ„ pennor, hudvĂ„rd, julig choklad och bĂ€sta lĂ€ppbalsamet! JĂ€tteglad för allting đŸ€—

Men vem som Àr min tomte mÄste jag klura lite mer pÄ! Malmö Àr en ledtrÄd och sÄ fick jag en liten bild med candy crush-godis pÄ som mÄste vara en ledtrÄd.

Tomte - SnÀllt Buke-barn

FjordfrÀlst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians

Tomte - SnÀllt Buke-barn

FjordfrÀlst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__

StĂ€mmer bra det, kĂ€ndes som om att det blev lite vĂ€l lĂ€ttgissat med ljuset! 😇
SĂ„ himla kul att det blev bra med eldstĂ„let, jag tĂ€nkte att det duger vĂ€l att ha liggandes i bilen om inte annat. 😁
Mina katter blir ovĂ€nner om den nyaste "sardinen", jag kan inte ha den pĂ„ golvet nĂ€r jag inte Ă€r hemma! 😅

Du fintade mig lite med ledtrÄden (@Jeps Àr lÀngre norrut Àn dig) :D men sedan kollade jag namnen pÄ katterna och det tillsammans med ljuset gjorde att jag blev rÀtt sÀker! Tack Àn en gÄng :heart

NÀr jag berÀttade för sÀrbon vad jag fÄtt tyckte han "pÄ tiden" :rofl:

StĂ€mmer vĂ€l! Hade ingen aning om att det var just den som dog sĂ„ det var ren lucky shot! Lovar att det inte Ă€r sĂ„ att jag dödat den sjĂ€lv i förvĂ€g för att verka spot on 😂

Jag körde lite grafisk ledtrÄd, bordern pÄ lappen Àr mitt anvÀndarnamn loopat. TÀnkte att kaffet hjÀlpte ocksÄ. Synd att jag inte visste om att Äkeriet var en favorit, dÄ hade jag kilat in nÀstgÄrds och plockat pÄ mig rekvisita dÄ vi bor typ granne just nu med dem.
Haha, det hade varit vĂ€ldigt engagerat att Ă„ka hela vĂ€gen till mig och döda min dahlia 😂

Tack snĂ€lla igen ❀

Tomte - SnÀllt Buke-barn

FjordfrÀlst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
Jag tror flera namn trillat bort?

Tomte - SnÀllt Buke-barn

FjordfrÀlst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
AbCdE- Takire

:laugh:JAG FICK EN HAMSTER!
Tusen tack snÀlla tomte :love:
Är det @Lumos_Nox som Ă€r min tomte? Fick en klurig ledtrĂ„d, gav mig mycket huvudbry! Till slut kunde jag koppla den till Harry Potter, och sen lite sökande pĂ„ Buke.

Utöver hamstern fick jag mörka chokladhĂ€star, en chokladkaka och ett fantastiskt recept pĂ„ varm choklad som kakan ska anvĂ€ndas till samt en mugg :d:love1: En vacker gunghĂ€st som ska fĂ„ stĂ„ pĂ„ hedersplatsen pĂ„ mitt nattygsbord och dessutom en bok om hĂ€star och aromaterapi, perfekt!đŸ€©
Tack snÀlla tomte :heart
Visa bifogad fil 108824
Jaaa, det Àr jag!!
Hoppas hamstern kommer trivas (överleva) :laugh: och att allt annat kommer till nytta!

God Jul!! :heart:heart

10070828-5A1C-464D-B4C1-2F1C66B7C028.webp

Tack sĂ„ himla mycket för alla fina klappar @Halcyon 😍 Dahlia har stĂ„tt och vaktat granen i tvĂ„ dygn nu och Ă€ntligen fick hon Ă€ran att slita upp hundarnas paket, de andra fick snĂ€llt titta pĂ„ men alla har sjĂ€lvklart fĂ„tt varsin bit godis!
Marsvinen högg in omgÄende pÄ julgranen, den verkar riktigt smarrig!
Förutom hundgodis och marsvinsgodis fick jag alltsĂ„ en historisk roman som jag ser sĂ„ fram emot att lĂ€sa, tvĂ„ paket Rafaello (đŸ€€), en vinöppnare i form av en vinflaska som nu pryder vinkylen dĂ„ den Ă€r magnetisk, ett julgranshĂ€nge i form av ett martiniglas samt The Body Shops cleansing butter som jag velat testa sĂ„ lĂ€nge men inte gjort! SĂ„ nöjd 😍 Speciellt det fina julkortet med tĂ„get pĂ„ blev jag extra glad för och en bra ledtrĂ„d Ă€ven om jag listade ut dig redan pĂ„ avsĂ€ndaren 😁🚂

Har för mig avsÀndare stod som Big Santa pÄ min. Hoppas min tomte inte misstycker jag ÄteranvÀnde kartongen till att skicka till mitt tomtebarn. Det var sÄn perfekt storlek pÄ den :p
Det hĂ€r Ă€r sĂ„ kul för kartongen dina klappar lĂ„g i hade Ă€ven jag Ă„teranvĂ€nt frĂ„n min tomte @Halcyon sĂ„ jag undrar hur mĂ„nga bukefalister faktiskt fĂ„tt sina klappar i samma kartong? 😂

Liknande trÄdar

Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
5 318
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 268
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 600
Senast: Barbabelle
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 291
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Ridskoleryttare