Secret Santa 2021

Din tomte hälsar att det finns instruktioner på paketet. 😉

Ledsen att jag inte kunnat ta några kort eller öppnat ytterpaketet har nu sett att det står att jag får öppna det blev sjuk och legat på sjukhus (ej covid). Inte orkat vara inne på buke alls.

Kommer förmodligen in rätt sent i den här tråden imorgon då jag fått en del mediciner som gör mig trött.

Big Santa har ju redan bekräftat att alla paket är anlända, men mest för sakens skull:

Vi har fått paket:
1. Mysboll
2. Sonic76
3. Lumos_Nox
4. Halcyon
5. Blacksmithfarm
6. Parellikusken
7. Ramona
8. Malin_L
9. Voltis
10. Masse
11. Fibusen
12. Silver Girl
13. Bapelsin
14. Ninnurur
15. AbCdE
16. flyingchange
17. Klara
18. EZMK
19. Islandshästryttare
20. Lytesout95
21. Caoimhe
22. Marty
23. Takire
24. TeamLundVer
25. IngelaH
26. cili
27. cirkus
28. Leoni
29. WS6
30. astronaut
31. Tigerflicka
32. Serena87
33. Hippocampus
34. Wingates
35. Habina
36. Houdinie
37. Cambodia
38. athena_arabians
39. Jeps
40. quarterranchen
41. Mirre
42. Glimmertrollet
43. Piglet82
44. lil-sis
45. Cattis_e
46. LillaMy84
47. YorkWann
48. gul_zebra
49. Nixehen
50. Snurrfian
51: Fraggel_Tess
52: _Elly_
53. Barbabelle
54. Ceta
55. Fille
56. Happimess

Nu har jag äntligen hämtat paketet :D

Alltså jag menar att jag gissar vad jag ska få i paketen. :) Eller menar du att jag ska vänta med det tills efter midnatt?
Jag tänker att vi skippar att gissa innehåll alls här i tråden.
Deltagarna har alla olika förutsättningar och jag tänker att det kan framkalla onödig prestationsångest hos givarna om det gissas på innehåll. En gissning på en ”dyr” klapp som visar sig vara en chokladkaka kan lätt förvandlas till en känsla av att ens offer blir besviken och leda till ångest.

Så nej jag landar i att vi inte gissar på innehåll i tråden.

Om 6 timmar och några minuter kommer mitt tomtebarn få se Hippocampus fantastiska tanke...och troligen inte fatta ett skit :laugh: Skäms fortfarande varför det var så bra i hjärnan och så dåligt i verkligheten 🤣

Jag tänker, att om jag är ditt tomtebarn, så är jag glad över att du lagt ned tankar och energi på mig. Det är för mig det viktigaste (plus såklart glädjen att få öppna paket), att någon annan, som kanske inte ens känner mig, har lagt ned tid, tänkt igenom mina ledtrådar och gjort nåt för mig.

Jag tänker att vi skippar att gissa innehåll alls här i tråden.
Deltagarna har alla olika förutsättningar och jag tänker att det kan framkalla onödig prestationsångest hos givarna om det gissas på innehåll. En gissning på en ”dyr” klapp som visar sig vara en chokladkaka kan lätt förvandlas till en känsla av att ens offer blir besviken och leda till ångest.

Så nej jag landar i att vi inte gissar på innehåll i tråden.

Nä, ingen prestationsångest! Det var absolut inte min tanke. Då gissar jag högt för mig själv innan jag öppnar istället. :)

Jag tänker, att om jag är ditt tomtebarn, så är jag glad över att du lagt ned tankar och energi på mig. Det är för mig det viktigaste (plus såklart glädjen att få öppna paket), att någon annan, som kanske inte ens känner mig, har lagt ned tid, tänkt igenom mina ledtrådar och gjort nåt för mig.
Vad snällt av dig. Men jag tror att om du är mitt tomtebarn kommer du automatiskt tänka ” va i h-vete” 😂

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
6 054
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 810
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 345
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 419
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar