Jag tänker att vi sparar alla gissningar till efter paketöppning.
Alltså jag menar att jag gissar vad jag ska få i paketen. Eller menar du att jag ska vänta med det tills efter midnatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att vi sparar alla gissningar till efter paketöppning.
Instämmer helt, väntan är ju en del av själva grejen .Jag tänker att vi sparar alla gissningar till efter paketöppning.
Mitt paket hade vetwrap på sig. Mamma tyckte att det var en bra ledtråd, att avsändaren har djur. Men det säger som inteså mycket i det här sällskapet...
Din tomte hälsar att det finns instruktioner på paketet.
Jag tänker att vi skippar att gissa innehåll alls här i tråden.Alltså jag menar att jag gissar vad jag ska få i paketen. Eller menar du att jag ska vänta med det tills efter midnatt?
Om 6 timmar och några minuter kommer mitt tomtebarn få se Hippocampus fantastiska tanke...och troligen inte fatta ett skit Skäms fortfarande varför det var så bra i hjärnan och så dåligt i verkligheten
Jag tänker att vi skippar att gissa innehåll alls här i tråden.
Deltagarna har alla olika förutsättningar och jag tänker att det kan framkalla onödig prestationsångest hos givarna om det gissas på innehåll. En gissning på en ”dyr” klapp som visar sig vara en chokladkaka kan lätt förvandlas till en känsla av att ens offer blir besviken och leda till ångest.
Så nej jag landar i att vi inte gissar på innehåll i tråden.
Vad snällt av dig. Men jag tror att om du är mitt tomtebarn kommer du automatiskt tänka ” va i h-vete”Jag tänker, att om jag är ditt tomtebarn, så är jag glad över att du lagt ned tankar och energi på mig. Det är för mig det viktigaste (plus såklart glädjen att få öppna paket), att någon annan, som kanske inte ens känner mig, har lagt ned tid, tänkt igenom mina ledtrådar och gjort nåt för mig.
Samma härJag har insett att pga att jag aldrig har lånat Big Santas adress så har jag ingen aning om adressen är till denne eller någon annan användare Så där har jag nog inte mycket att hämta
Samma här!Jag längtar efter att få öppna och berätta för min tomte hur glad jag blev!
Och att mitt barn jag tomtat för också blir glad